تاریخ : 1401,یکشنبه 03 مهر15:21
کد خبر : 93350 - سرویس خبری : اخبار

تشکل‌های ایثارگری از حضور مقتدرانه آیت الله رئیسی در سازمان ملل تقدیر کردند


تشکل‌های ایثارگری از حضور مقتدرانه آیت الله رئیسی در سازمان ملل تقدیر کردند

شبکه ملی ایثارگران، متشکل از تشکل های ایثارگری از حضور مقتدرانه و با صلابت رئیس جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی در سازمان ملل تقدیر به عمل آوردند...

  فاش نیوز - شبکه ملی ایثارگران، متشکل از تشکل های ایثارگری از حضور مقتدرانه و با صلابت رئیس جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی در سازمان ملل تقدیر به عمل آوردند.

 


ولا تهنوا وتدعوا الی السلم و انتم الاعلون والله معکم ولن یترکم اعمالکم

«پس با توجه به یاری خدا سست نشوید و کافران و مشرکان را به آشتی و صلحی که برای شما خفت‌بار است دعوت نکنید، در حالی که شما بر تر هستید و خدا با شماست و هرگز از پاداش اعمالتان نمی کاهد.» (سوره محمد ایه ۳۵)

حضور مقتدرانه ریاست جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل و بیان مواضع محکم و با صلابت جمهوری اسلامی ایران در منظر سران کشورهای جهان و در سطح بین المللی موجب فخر و افتخار مسلمانان ایران و جهان و جبهه مقاومت در سراسر دنیا شد.
 بی شک  سخنرانی با متانت و مناعت  ریاست محترم جمهوری اسلامی در چنین جایگاهی موجب شادی و امید برای مستضعفان جهان و خشم و کینه کافران و جنایتکاران جهانی خواهد شد.

 بیان خون به ناحق ریخته شده سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی در انظار مردم جهان و معرفی قاتل ایشان در موطن متهم ردیف اول این حادثه، چهره واقعی استکبار جهانی و در رأس آن رئیس جمهور مخلوع آمریکا را افشا کرد.

قطعا این گونه مواضع موجب نا امیدی نابکاران از طمع مرزی به مرزهای سیاسی و امنیتی کشور امام زمان " جمهوری اسلامی ایران" می شود و جنایتکاران را از دست درازی به حریم ایران عزیز باز می دارد.
 شبکه ملی ایثارگران بدین وسیله ضمن تقدیر و تشکر از ریاست محترم جمهوری اسلامی برای ایشان سلامتی، طول عمر و موفقیت آرزو می نماید.

شبکه ملی ایثارگران ۲۲ مهر ۱۴۰۱