تاریخ : 1401,دوشنبه 04 مهر12:26
کد خبر : 93358 - سرویس خبری : اخبار

همزمان با هفته دفاع مقدس

دو جانباز۷۰درصد کرمانشاه و ایلام به شهادت رسیدند


 دو جانباز۷۰درصد کرمانشاه و ایلام به شهادت رسیدند

دو جانباز ۷۰ درصد از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس از استانهای ایلام و کرمانشاهی پس از سالها مجاهدت و ایثار دعوت حق را لبیک گفتند و به یاران شهیدشان پیوستند.

فاش نیوز - دو جانباز 70 درصد از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس از استانهای ایلام و کرمانشاهی پس از سالها مجاهدت و ایثار دعوت حق را لبیک گفتند و به یاران شهیدشان پیوستند.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «مشهدی یادگار علی کرمی» به شهدا پیوست

"مشهدی یادگار علی کرمی"جانباز 70 درصد استان ایلام پس از 38 سال تحمل آلام ناشی از جانبازی روز شنبه 2 مهرماه، در سن 64 سالگی به مقام شهادت نائل آمد.
پیکر این شهیدِسعید با حضور مردم و جمعی از ایثارگرات تشییع و در آرامستان بهشت رضا (ع) شهر ایلام در جوار دیگر شهدای این خطه آرام گرفت.
این جانباز شهید و ایثارگر "مشهدی یادگار علی کرمی"در  25 اسفندماه سال 1363 در جریان بمباران هوایی رژیم بعث عراق مجروح شده بود.

در خبری دیگر، همزمان با هفته دفاع مقدس "محمد دارابی"جانباز 70 درصد شهرستان روانسر در استان کرمانشاه نیز بعد از سالها تحمل درد  به آرزوی دیرینه اش رسید و شربت شهادت را نوشید و به کاروان شهیدان ملحق شد.

مراسم تشییع و تدفین این جانباز نیز با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، مسئولان و مردم شهید پرور روانسردر زیارتگاه ویس قرنی برگزار شد و پیکر مطهرش در کنار دیگر همرزمانش به خاک سپرده شد.

شهید «محمد دارابی» سال 1366 در برخورد با مین در منطقه عملیاتی شلمچه از ناحیه پای راست دچار مجروحیت شده بود.