تاریخ : 1401,دوشنبه 04 مهر14:32
کد خبر : 93383 - سرویس خبری : اخبار

کازرون در عملیات آزادسازی سوسنگرد خوش درخشید



سردار «کوشکی جهرمی» گفت: کازرون در جنگ تحمیلی نقشی تاریخی ایفا کرد و شهدای بسیاری تقدیم این آب و خاک کرد و عملیات آزادسازی سوسنگرد، همواره تداعی‌کننده نام رزمندگان، شهدا و ایثارگران شهرستان کازرون در ذهن‌ها است.

 

سردار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز (یکشنبه) مصادف با چهارمین روز از ایام دفاع مقدس در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان کازرون اظهار داشت: کازرون در جنگ تحمیلی نقشی تاریخی ایفا کرد و شهدای بسیاری تقدیم این آب و خاک کرد و عملیات آزادسازی سوسنگرد، همواره تداعی‌کننده نام رزمندگان، شهدا و ایثارگران شهرستان کازرون در ذهن‌ها است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چند دهه اخیر اظهار داشت: امنیت و آرامشی که در پرتو آن به این پیشرفت‌ها دست یافتیم مرهون رشادت و ایثار رزمندگان ما در دوران مقدس است.

سردار کوشکی خاطرنشان کرد: دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، توسعه و پیشرفت در ابعاد مختلف و دستیابی به پیشرفت‌های علمی به ویژه در حوزه دفاعی و گسترش روحیه ایثار و شهادت، محصول همان دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: درجنگ هشت ساله دفاع مقدس صدام تنها در برابر ما نبود و جنگی تمام عیار از سوی استکبار در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران بود که چنین جنگی در طول تاریخ جهان بی سابقه است.

این پیشکسوت دفاع مقدس افزود: با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب و تبیین حماسه دفاع مقدس و ایثار و از خود گذشتگی رزمندگانمان در آن دوران سراسر نور می‌توان گره‌گشای موانعی شد که بر سر تحقق جامعه اسلامی الهی و حرکت در مسیر تمدن اسلامی قرار گرفته‌اند.

سردار کوشکی همچنین به توطئه‌های متعدد دشمن در ادوار و سالهای مختلف اشاره کرد و گفت: توطئه‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هرگز پایان نمی‌یابد زیرا دشمن تحمل موفقیت و پیروزی‌های کشور را ندارد و در این فتنه‌ها به روایت ائمه اطهار(ع) برخی‌ها غربال خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در ادامه ضمن یادآور شدن اهمیت لزوم الگو قراردادن شهدا در همه جوانب زندگی گفت: برای این که امروز بتوانیم در مسیر شهدا قرار بگیریم باید جهاد تبیین را از خانه هایمان، ادارات و همین محیطهای کوچک شروع کنیم.


منبع : defapress.ir