تاریخ : 1401,چهارشنبه 06 مهر18:40
کد خبر : 93445 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

اغتشاشگران کورند وگرنه...



فرید اسکندری - سلام خدا بر پایمردان جبهه حق ((نازپرورده تنعم نبرد راه به دوست/ عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد))

اگر اغتشاشگران همراه با مزدوران داخلی نگاهی به زیرساخت های شهرهای عراق و سوریه می کردند و کمی تامل می کردند می فهمیدند که این کفتارهای مرده خوار دلشان برای مردم ایران نسوخته بلکه دل پری دارند از تو دهنی که نظام مقدس جمهوری به آنها زده دارند و حدود ۴۰ ساله سعی می کنند بین اقوام مختلف تفرقه و احساس خودمختاری بیاندازند.

 خوب یادمه در آواخر کربلای ۵ همین شهر بصره عراق مانند ده کوره ای بیش نبود و الان نیز بعد از ۳۷ سال نه پیشرفتی داشته نه زیر ساختی دارد. کاش انسان های ساده لوح کمی فکر می کردند که لاشخور و کفتار فقط به فکر شکم کثیفشان هستند نه زندگی مردم آنها. می خواهند هستی ما را بگیرند. داعشی که آمریکا و اسراییل و عربستان و قطر به وجود آوردند و سال ها دوره و آموزش های گوناگون و فریبکارانه به این تکفیرهای حیوان صفت دادند، صفت خفاش بود مانند چهره ای که در مجامع جهان از خود به جای گذاشته اند و تنها هدفشان از کار انداختن موتور بیدارگری اسلامی ایرانی در جهان بود.

 اما این معادله و پازل را بد رقم چیدمان کرده بودند و نمی دانستند مردم ایران با کشورهای عربی مرتجع تفاوتی به اندازه کهکشان دارد و به سد محکم ایران به فرماندهی سلیمانی ها برخورد کردند و پوشالی شدند. علاوه بر کشورهای اروپایی و عربی، متاسفانه ژاپن که مدعی انسانیت است با اندکی مذهبی که دارد حدود ۳۰۰ هزار تویوتا در اختیار داعش قرار داد اما ملت ایران از زمان شکل گیری فلات ایران قهرمانان جهانی چون ((آریو برزن، رییسعلی دلواری، لطفعلی خان زند، جلال الدین خوارزمشاه، شاه عباس صفوی کبیر که بندر گمبرون را از اشغال روباه صفتانی چون انگلیس و هم پیمانش بیرون آورد جهان آرا، متوسلیان، وزوایی، باقری ها، خرازی ها و... در دامن مادران پاکدامن پرورش پیدا می کنند.

اغتشاش گران و مزدوران مگر تا کنون چه لطفی از این کشورهای لاشخور و روباه صفت دیده اید که اینطور سینه چاک این قوم شیطانی شده اند؟ به خدا قسم اگر این قوم به اهدافشان البته اگر در خواب برسند شما را مانند زباله به زباله دان می ریزند. کمی آزادگی از طفلان جنگ بیاموزید.