تاریخ : 1401,پنجشنبه 07 مهر17:45
کد خبر : 93465 - سرویس خبری : اخبار

پیگیری مصوبات سفر‌های استانی اولویت بنیاد شهید است


پیگیری مصوبات سفر‌های استانی اولویت بنیاد شهید است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سفر‌های استانی هیئت دولت فرصتی مناسبی را برای پیگیری مطالب مردمی فراهم می‌کند و پیگیری مصوبات این سفر‌ها یکی از اولویت‌های بنیاد شهید است.

 

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی صبح پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: خانواده معظم شهدا دلسوزان واقعی نظام اسلامی هستند و حضور مسئولین بنیاد شهید میان مردم و این خانواده‌ها برای شنیدن مطالبات و دغدغه‌های آنان است.

وی با بیان اینکه هم‌زمان با سفر به مناطق مختلف کشور میز خدمت بنیاد شهید نیز در استان‌ها راه‌اندازی می‌شود، گفت: پیگیری مصوبات سفر‌های استانی هیئت دولت از اولویت‌های مهم میز‌های خدمت بنیاد است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: سفر‌های استانی فرصتی مناسبی را برای در بین مردم بودن و پیگیری مطالباتشان فراهم می‌کند و دولت نیز قدر این فرصت ارزشمند را به‌خوبی می‌داند.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: وظیفه ما پاسخ به نیاز‌های خانواده شهدا و ایثارگران است و از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت رفع مشکلات و تحقق خواسته‌های این قشر استفاده می‌شود.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی نیز در این دیدار اظهار کرد: دولت سیزدهم با مشکلات قدیمی فراوانی دست به گریبان است که بخشی از آن مسائل حوزه ایثارگری است.

وی ادامه داد: مردم از دولت انتظار دارند مسائل و مشکلات با همدلی و سرعت بیشتری رفع شود.

گفتنی است حضور در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار با نمایندگان تشکل‌های شاهد و ایثارگر و حضور در اجلاسیه شهدای شهرستان فراهان از برنامه‌های قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در استان مرکزی خواهد بود.


منبع : خبرگزاری دانشجو