تاریخ : 1401,دوشنبه 11 مهر19:07
کد خبر : 93629 - سرویس خبری : اخبار

همسر شهید مدافع امنیت: اجازه تجزیه کشور را به معاندان نمی‌دهیم



همسر شهید سید نورخدا موسوی از شهدای امنیت نیروی انتظامی لرستان، ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، گفت: ما همسران شهدا هیچ‌گاه اجازه عرض اندام به افرادی که در داخل و خارج کشور با شیطنت‌ به دنبال تجزیه ایران اسلامی هستند را نخواهیم داد.

همسر شهید مدافع امنیت: اجازه تجزیه کشور را به معاندان نمی‌دهیم

کبری حافظی همسر شهید سید نورخدا موسوی از شهدای امنیت نیروی انتظامی لرستان، ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل خون شهدای بسیاری است و به راحتی به دست نیامده که به راحتی از دست برود.

وی خاطرنشان کرد: حتی اگر عضوی از خانواده معظم شهدا نباشم، به عنوان یک شهروند عمومی جامعه که پذیرای قانونی اساسی است، بارها شاهد بوده و هستم که چه عزیزانی در راه دفاع از ناموس و امنیت کشور جان خود را فدا کردند و نادیده گرفتن این ایثار و جان‌فشانی خیانت به خون شهدا است.

همسر شهید نورخدا موسوی با اشاره به سختی‌های ۱۰ ساله پرستاری از شهید زنده ایران، اظهار کرد: افتخار می‌کنم که روزهای جوانی‌ام را صرف خدمت به مردی کردم که برای دفاع از امنیت کشور از حق حیات خود گذشت و جان خود را فدای آرمان‌های انقلاب و نظام کرد.

حافظی با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم بوده و هست، برای حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام نیروهای ارزشی بسیاری را از دست داده، مردم نیز به این ایثار و از خودگذشتگی واقف بوده و حامی همیشگی نیروهای مسلح هستند.

وی بیان داشت: من به عنوان همسر یک شهید نیروی انتظامی، شهید مرزبانی که برای دفاع از خاک و تمامیت ارضی کشور و دفاع از دختران این سرزمین جان خود را از دست داده، به همراه دیگر همسران شهدا هیچ‌گاه اجازه عرض اندام به افرادی که در داخل و خارج کشور با شیطنت‌ به دنبال تجزیه ایران اسلامی هستند را نخواهیم داد.

همسر شهید سید نورخدا موسوی با بیان اینکه مردم ما حق اعتراض دارند و جمهوری اسلامی نیز بارها ثابت کرده گوش شنوایی برای مطالبات آن‌ها است، افزود: گاهی سختی‌هایی در زندگی سبب می‌شود که انسان از حق طبیعی اعتراض برخوردار بوده و از مسوولان مطالباتی داشته باشند، اما به طور قطع اعتراض جدای از اغتشاش است.

حافظی اظهار کرد: آغوش کشور برای کسانی که از فعالیت خود در ناآرامی‌های اخیر پشیمان شده‌اند، باز بوده و راه برگشت همیشه وجود دارد، اما از قوه قضائیه می‌خواهیم با آشوبگران و معاندان مماشات نکرده و قاطعانه برخورد کند.


منبع : فارس