تاریخ : 1401,سه شنبه 12 مهر15:04
کد خبر : 93661 - سرویس خبری : ورزشی

حمایت بنیاد شهیداز نام‌گذاری شهدا در مسابقات ورزشی



اختتامیه مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های تنیس کشور جام شهید «عوض شرافتی» با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر ورزش و جوانان در مجموعه فرهنگی و ورزشی انقلاب برگزار شد.

 

حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران از نام‌گذاری و معرفی شهدا در مسابقات ورزشی «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه اختتامیه مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های تنیس کشور جام شهید «عوض شرافتی» ضمن تشکر از فدراسیون تنیس برای نام‌گذاری این اختتامیه به نام یک شهید اظهار داشت: ما به منظور احترام و بزرگداشت نام این شهید بزرگوار در این مراسم حضور پیدا کردیم و نام و یاد شهدا باعث فرهنگ‌سازی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص ادامه و گسترش نام‌گذاری رویداد‌ها به نام شهدا خاطرنشان کرد: فدراسیون‌های ورزشی این برنامه‌ها را با معرفی شهدا برگزار می‌کنند و خوشبختانه فدراسیون فوتبال این برنامه را شروع کرد و سایر فدراسیون‌ها هم ادامه دادند و بنیاد شهید و امور ایثارگران هم به توسعه این اقدام کمک و از آن حمایت خواهد کرد.

برادر شهید شرافتی نیز در این مراسم گفت: شهید شرافتی مربی ورزش تنیس و از قهرمانان این ورزش بود و برگزاری فعالیت‌های ورزشی به نام شهدا و تشویق جوانان به ورزش در زنده نگه‌داشتن نام این شهدا مؤثر است.

شهید عوض شرافتی مربی تنیس و اسکواش از شهدای دفاع مقدس است که سال ۱۳۳۹ در شهرستان اقلید استان فارس متولد شد و سال ۱۳۶۳ در منطقه عملیاتی شلمچه بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

دیدار پایانی لیگ برتر تنیس در مجموعه ورزشی انقلاب و میان دو تیم «رعد پدافند ارتش» و «ولسرویسز» برگزار شد که در پایان این دیدار تیم ولسرویسز قهرمان لیگ برتر شد.

جام قهرمانی این مسابقات توسط معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر ورزش و جوانان به تیم قهرمان اهدا شد.


منبع : defapress.ir