تاریخ : 1401,سه شنبه 12 مهر16:03
کد خبر : 93671 - سرویس خبری : اخبار

دیدار مسئولان با خانواده شهدا موجب تجدید روحیه برای خدمت می‌شود



حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده، امام‌ جمعه چالدران ۱۲ مهر در دیدار با خانواده معظم شهید طاهرقلیزاده، ذبیح‌الله صادقی و عزیز مسلم‌زاده، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان افتخار بوده و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت می‌شود.

وی با بیان اینکه، خانواده معظم شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند، ادامه داد: این والدین با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور، کار بزرگ و عظیمی انجام دادند.

امام‌ جمعه چالدران با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای امنیت کشورمان که حاصل خون شهداست، چشم طمع دوخته‌‌اند، اضافه کرد: امنیت زوال‌ناپذیر است، چون در سایه فداکاری و ایثار جوانان این مرز و بوم به دست آمده است.

وی همچنین بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: از این‌ رهگذر و به‌واسطه بصیرت و هوشیاری می‌توان توطئه‌های دشمنان اسلام را در نطفه خنثی کرد.

امام‌ جمعه چالدران همچنین به اتفاقات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: امروزه استکبار جهانی با راه‌اندازی انواع توطئه‌ها سعی می‌کند، به نظام‌اسلامی ضربه وارد کند، غافل از اینکه همه این دسیسه‌ها با هوشیاری و آگاهی ملت ایران اسلامی خنثی خواهد شد.


منبع : ایکنا