تاریخ : 1401,سه شنبه 12 مهر19:42
کد خبر : 93681 - سرویس خبری : اخبار

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:" حاج قاسم " مطیع محض ولایت فقیه بود



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه خیلی در انقلاب در کنار امام بودند، اما در کنار او نماندند، تصریح کرد: حاج قاسم مطیع محض ولایت بود.

حجت الاسلام جعفر رعایتی امروز در آئین تجلیل از جانبازان پیشکسوت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه جانبازان شهدای زنده هستند، به حدیثی از امام علی (علیه السلام) اشاره کرد و اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی حتی پس از شهادت و در وصیت‌نامه خویش هم به موضوع ولایت تاکید می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها جلوتر از ولایت حرکت کردند و برخی نیز تابع ولایت نبودند، افزود: سرنوشت این عده که تابع ولایت نبودند، را مردم دیدند که سرنوشت شان ختم به خیر نشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه به امداد الهی در فتنه‌ها اشاره و اضافه کرد: برخی حوادث باعث موجی در انقلاب می‌شود که بعضی‌ها در آن ریزش می‌کنند.

حجت الاسلام رعایتی با بیان این مطلبکه خیلی در انقلاب در کنار امام بودند، اما در کنار او نماندند، تصریح کرد: حاج قاسم مطیع محض ولایت بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه دشمن در تلاش برای فاصله اندازی بین مردم و روحانیت هستند، خاطرنشان کرد: مردم پیرو روحانیت اصیل هستند. حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه دشمن روی بعضی از روحانیون سرمایه گذاری کرده است، افزود: یک عده دنبال اسلام آمریکایی هستند و فرقی هم ندارد در کدام گروه و دسته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه بعضی‌ها شهید حججی و شهید قاسم سلیمانی شدند، اما بعضی‌ها منفور مردم شدند، گفت: شهدا مطیع محض ولایت بودند و طبق نظر ولایت کار می‌کردند.

رعایتی با اشاره به ایثارگری‌های شهدا و جانبازان هم اشاره کرد و بیان داشت: برخی‌ها در دوان دفاع مقدس بودند همراه شهدا بودند، اما وقتی مسئول شدند کتاب و خاطره نوشتند که روز عاشورا و تاسوعا در کنار سد لتیان مشغول تفریح بودند که در این روز حتی ارمنی‌ها هم به عزاداری می‌پردازند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به حوادث اخیر هم اشاره کرد و افزود: این حوادث زودگذر است، عزت و شکوه و اقتدار ایران روز به روز افزوده می‌شود و دشمن از این اقتدار عصبانی است.

رعایتی با تاکید بر اینکه باید به خدای متعال توکل داشت، خاطرنشان کرد: آمریکا و اروپا در برابر ایران ذلیل شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه ما منکر مشکلات نیستیم، اما مسئولان در تلاش هستند که مشکلات را رفع کنند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در حال رشد و پیشرفت و آینده روشنی دارد.

 


منبع : خبرآنلاین