تاریخ : 1401,شنبه 16 مهر16:52
کد خبر : 93760 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

قابل توجه بنیاد اصفهان و دیگران

ما هیچ کدام بخاطر حقوق و مزیت جانمان را ندادیم



جانباز -  با عرض سلام و خسته نباشید. بنیاد شهید اصفهان به جانبازان حالت اشتغال تبصره یک فوق العاده ایثارگری ماده ۵۱ و معوقات را نمی دهد و فوق العاده ایثارگری که در فیش حقوقی این عزیزان هست از نوع درصد و تحصیلات و چیز دیگریست.

اولا بنیاد شهید مبنای حداقل حقوق را دو میلیون و چهارصد و پنجاه هزار تومان بنا نهاده است‌. در صورتی که مجلس ۵ میلیون و ششصد هزار تومان تصویب کرده. اما بنیاد می گوید مجلس گفته کمتر از ۵ میلیون و ششصد هزاز تومان ندهیم.

مطلب بعد اینکه فوق العاده ایثارگری طبق حداقل حقوق، یک میلیون و چهارصد هزار تومان می باشد اما بنیاد وقتی حداقل حقوق را یک میلیون و هشصد هزار تومان محاسبه کند فوق العاده آن می شود چهار صد و پنجاه هزار تومان. در ضمن از سال ۷۲ نداده و متن قانون را برایشان فرستادم. اما حرف خودشان را می زنند.

آیا جانباز حالت اشتغال با مدرک دکترا با این شرایط باید ۶ میلیون و پانصد هزار تومان بگیرد بدون هیچ آیتم خاصی؟ شما اگر سری به فیش های حقوقی جانبازان بزنید متوجه می شوید. کافی است هیات تحقیقی را تشکیل دهید و بررسی کنید. والله هر جایی هم نامه نوشتم هیچ کس بررسی نکرد.

من که کلا تصمیم دارم ارث پدریم را بگیرم و بزارم بانک و این پولی که بنیاد می دهد را هم به خودشان بدهم. شاید لااقل یک جانباز دیگر بتواند زندگی کند. من نه می توانم کار کنم و نه دختر شوهر دهم، نه به درمان خودم برسم و نه چندین ساله درست زندگی کنم و همیشه شرمنده زن و بچه ام شده ام. اصلا فرض می کنم که من جانباز نبوده ام. پدرمم جانباز ۷۰ درصد و برادرمم ایثارگر بودند.

این مطالب را هم من نوشتم تا اگر مسئول دلسوزی هست پیگیر بقیه جانبازان و معیشت آنها بشود. ما هیچ کدام بخاطر حقوق و مزیت جانمان را ندادیم . و ای کاش شهید می شدیم. خدا نگهدار همگی.