تاریخ : 1401,پنجشنبه 21 مهر13:48
کد خبر : 93966 - سرویس خبری : اخبار

پدر شهید رسول خلیلی: ما تا آخر ایستاده و پشتیبان ولایت خواهیم بود



پدر شهید رسول خلیلی گفت: دشمن تصور کرده که با تعدادی از اراذل و اوباش و آتش برپا کردن باعث عقب نشینی ما می شود. ما تا آخر ایستاده‌ایم و پشتیبان ولایت هستیم.

پدر شهید رسول خلیلی: ما تا آخر ایستاده و پشتیبان ولایت خواهیم بود

رمضانعلی خلیلی، پدر شهید رسول خلیلی از شهدای مدافع حرم، در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید سلمان امیراحمدی در تهران اظهار کرد: افرادی که به عنوان مدافعان امنیت، مدافعان سلامت و مدافعان کشور به میدان آمده و از حریم ولایت و اسلام دفاع می‌کنند، به سیدالشهداء تأسی کرده‌اند.

وی گفت: ما باید قدر سه نعمت را بدانیم، نعمت ولایت، نعمتی به نام باب جهاد و شهادت که محکم‌ترین سپر در مقابل دشمن است و نعمت بعدی که جوانان ما هستند. جوانان ما امروز در برابر دشمن ایستاده‌اند و این مسئله افتخار ما است.

پدر شهید رسول خلیلی بیان کرد: دشمن تصور کرده که با تعدادی از اراذل و اوباش و آتش برپا کردن، باعث عقب نشینی ما می‌شود. ما تا آخر ایستاده‌ایم و پشتیبان ولایت هستیم.

وی در خصوص شهید رسول خلیلی، فرزند خود که از مدافعان حرم بوده است، اظهار کرد: شهید خلیلی که نه جنگ را، نه جبهه را و نه امام را دیده است، چطور می‌شود که از ما که عمری ادعای حضور در جبهه را داشتیم، سبقت گرفت و به سعادت رسید. واقعیت این است که شهدا به خاطر اخلاص عمل خود به پیروزی و رستگاری رسیدند.

پدر شهید رسول خلیلی گفت: بنده به فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، راه شهدا را ادامه خواهم داد و یادشان را گرامی می‌دارم، ما ملت ایران افتخار می‌کنیم که در راه سیدالشهدا هستیم و این افتخار ما و ریشه و بنیان ما است.


منبع : فارس