تاریخ : 1401,شنبه 23 مهر14:13
کد خبر : 94022 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

فعالیت‌های حوزه ایثار و شهادت گسترش یابد



«غلامی ونوول» گفت: با توجه به هجمه بیش از پیش دشمنان و معاندین این نظام اسلامی به ارزش‌های دینی، لازم است فعالیت‌های فرهنگی به‌ویژه در حوزه ایثار و شهادت گسترش یابد.

 

«لیلا غلامی ونوول» نویسنده حوزه دفاع‌مقدس،در گفت‌فعالیت‌های فرهنگی به‌ویژه در حوزه ایثار و شهادت گسترش یابدو گویی از چاپ و انتشار جدیدترین آثار مکتوب خود خبر داد و اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس از دو کتابم با عناوین «به وقت ایران» و «من با آقا علی زنده‌ام» در خرم آباد، رونمایی شد.

وی افزود: کتاب «به وقت ایران» مجموعه داستان دفاع مقدس است که در آن 8 داستان کوتاه به چاپ رسیده است.

غلامی ونوول با بیان اینکه این دو اثر با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان به چاپ رسیده‌اند، گفت: کتاب من با «آقا علی زنده‌ام» روایت داستانی از خاطرات و زندگینامه شهید والا مقام «علی گودرزی مهر» است که بر اساس مصاحبه‌هایی که با خانواده این شهید گرانقدر و دوستان و همرزمان وی انجام شد، به نگارش در آمد.

نویسنده دفاع مقدس با بیان اینکه شهید «گودرزی مهر» از شهدای عملیات «حاج عمران» است، تصریح کرد: از مهمترین مشکلاتی که در حین مصاحبه‌ها داشتم، مهاجرت دوستان و همرزمان شهید گودرزی مهر به سایر استان‌ها و عدم دسترسی به منابع در خصوص عملیات حاج عمران بود.

وی ادامه داد: بسیاری از نویسندگان علاقمند به فعالیت در حوزه ایثار و شهادت هستند و نیاز است مسئولین فرهنگی از این جوانان و آثارشان حمایت کنند.

غلامی ونوول با اشاره به اینکه دفاع‌مقدس بخش مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی ایران است گفت: با توجه به هجمه بیش از پیش دشمنان و معاندین این نظام اسلامی به ارزش‌های دینی، لازم است فعالیت‌های فرهنگی به‌ویژه در حوزه ایثار و شهادت گسترش یابد.


منبع : defapress.ir