تاریخ : 1401,شنبه 23 مهر20:02
کد خبر : 94054 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

دردها و سختی های ما را بشناسید



مجتبی محمدقاسم جانباز ۱۵درصد اعصاب و روان و برادر شهید معظم- ادب و احترام خدمت خانواده محترم شهدا و جانبازای مظلوم سرزمینم سرتعظیم در برابر روی ماهتون بر زمین می گذارم.

  اول که ماها همه به خاطر ناموسمون رفتیم جنگ و هیچ حرفی تواین نیست اما اینکه حق وناحق بشه هیچ کسی طاقت نمیاره که جلوی این بی عدالتی و نامردی حرفی نزنه دهه ۷۰_۸۰ من خودم یادمه به خانواده جانبازا و شهدا سهمیه کربلا و مشهد و ارزاق می دادن و از اون سال ها تا الان حدودا ۲۰ ساله که کلا همه چیزو قطع کردن و مردم فکر میکنن که الان بنیاد برای ما زندگی بهشتی درست کرده خبر ندارن که این خبرا نیست.
جانباز بیچاره شرمنده زن و بچشه یه موقع هرکی می خواست در حق کسی دعا کنه این بود که الهی هیچ وقت هیچ پدری شرمنده زن و بچه ش نشه.

الان آقا نوروزی عزیز شما کسی و می شناسی که شرمنده نباشه؟ از یه طرف درد و بیماری و اعصاب نداشتمون که اصلا حال خوبی نداریم از طرف دیگه خرج و اجاره و قسط و هزار تا درد و مرض دیگه بعدم دکتر که همه شون ویزیت آزاده تا داروخونه ها که مصب آدم درمیاد تا طرف قرارداد پیدا بکنیم. بعدم بیشتر داروهاش که میگه اینا آزاده و پولم میدی میبری بنیاد الان ۲ ساله بنیاد پرداخت نکرده هزینه درمان و داروهامون و خدابیامرزه انوات آقا اوحدی که نصبت به قاضی زاده خیلی تواناتر بود.

بعدم آقانوروزی بزرگوار و دوستان و همرزمان عزیزم توجه کردید.

فقط و فقط تلویزیون داره ازافزایش حقوق بازنشسته هاهر روز و همیشه میگه که بازنشسته ها هم حقشونه بایدم بهشون رسیدگی بشه ولی چرا هیچ وقت ازافزایش حقوق جانبازان وخانواده شهداحرفی نمی زنند چه۵٪چه۸۰٪ اینها چرا به جا و جایگاهی که توش غرق درچپاول هستن فکرنمیکنن که این جاومقام وازصدقه سرماهابدست آوردن به خدای احد و واحد قسم اگراینها بتونند1روزجای ماجانبازازندگی بکنندکه هر روزصبح مشت مشت قرص بخورن و روزی صدبار بمیریم و زنده بشیم.

من از ۴ ناحیه مجروحیت دارم از «سر-گردن-کمر-پا» واعصاب و روان که روزی17تا قرص اعصاب می خورم که بعد از 30 سال بهم یه حق پرستاری دادن که اونم دارن اینجوری در حق ما مظلوم ها می کنند که اصلا روا نیست به خاطر همین زندگی ام بهم ریخت ومن بایه بچه بااین اوضاع و احوالم اومدم 10ساله سر بار مادر پیرم شدم من نمیدونم اینها که به اسم شهدا و جانبازا و ایثارگرها دارن نون سر سفره شون می برن، چه جوری باچه رویی و باچه وجدانی این کارو می کنند.
آقا نوروزی بامحبت و دلسوز و فاش نیوزعزیز توروقسم به خون همه شهدا و جانبازا صدای ما باشید و کاری کنیدکه همه خانواده های ما از شما به نیکی بگن و همیشه دعای خیر ما بدرقه خودتون و خانواده تون باشه.

 ما حرف ناحق و یا مال حروم نمی خوایم و نخوردیم ولی درحق ماها داره ظلم میشه و هیچ کسیم به فکر ما نیست دوستان همگی حلال کنید پرحرفی کردم معذرت میخوام اما منم مثل خودتون بدجور گرفتار و داغون وشرمنده فرزند و مادر پیرم هستم که همه امیدم بخداست و دستمم به جایی بندنیست.

از خدا می خوام که این مسئولین بی لیاقت که فقط به فکر منافع خودشون و اطرافیونشون هستن وبه روز ماها بندازه تا بلکه به خودشون بیان و دست از ظلم و بی عدالتی بردارن ببخشید.

دست علی بدرقه راهتون یاعلی