تاریخ : 1401,دوشنبه 25 مهر12:30
کد خبر : 94114 - سرویس خبری : اخبار

دیدار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان با خانواده شهید «سلمان امیراحمدی»



معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده عصر روز شنبه ۲۳ مهرماه با خانواده شهید امنیت بسیجی «سلمان امیراحمدی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان با خانواده شهید «سلمان امیراحمدی»/مسیر شهدای امنیت نمود بارز حمایت از حرمت زنان است
دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در این دیدار ضمن تبریک و تسلیت به مادر و همسر شهید امیراحمدی و خانواده این شهید گفت: شهدای امنیت نقش مهمی در دفاع از کشور دارند و امیدوارم خداوند توفیق بدهد که با توجه به عنایتی که شهدا به ما دارند بتوانیم مسیر آن‌ها را ادامه بدهیم.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ضمن قدردانی از تربیت فرزندان خانواده شهید امیراحمدی، خاطرنشان کرد: فرزندان خانواده شهیدان امیراحمدی با ایثار، فداکاری و مخلصانه برای حفظ امنیت کشور تلاش کردند مسیری را که شهیدان عزیر رفتند نمود بارز حمایت از حرمت و حریم زنان است.
دکتر خزعلی گفت: افرادی که نمی‌خواهند و نمی‌گذارند که زن‌های ما با ارزش‌ها و بزرگی‌هایی که از حضرت فاطمه (س) در زندگی آموختند، پرورش پیدا کنند، بیشترین خسارت را خواهند دید. در حالی که خداوند بهترین هدیه را نصیب ما کرده است و امیدوارم که ما را رهرو راه شهدای عزیز قرار دهد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در پایان این دیدار از مادر، همسر و خواهر شهید امنیت سلمان امیر احمدی و خانواده این شهید گرانقدر تجلیل کرد.
بسیجی «سلمان امیراحمدی»، شامگاه شنبه ۱۶ مهر در پی حمله مسلحانه اغتشاش‌گران در خیابان سجاد شمالی در منطقه ۱۷ تهران به شهادت رسید و اغتشاش‌گران با اسلحه جنگی مستقیم به سر بسیجی سلمان امیراحمدی شلیک کردند. از این شهید دو فرزند یک و هفت ساله به یادگار مانده است.

منبع : isaar.ir