تاریخ : 1401,سه شنبه 26 مهر12:42
کد خبر : 94161 - سرویس خبری : اخبار

کتاب «راز چشم‌های او» در یاسوج به چاپ رسید



مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: کتاب «راز چشم‌های او»، روایتگر خاطرات مریم گشتاسبی همسر شهید یارمحمد کشاورز در یاسوج به چاپ رسید.

 

کتاب «راز چشم‌های او»

به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، ۲۵ مهرماه در جمع خبرنگاران، از چاپ کتاب «راز چشم‌های او» خبر داد و اظهار کرد: در این کتاب، خاطرات مریم گشتاسبی همسر شهید یارمحمد کشاورز به رشته تحریر درآمده است.

وی افزود: این کتاب به قلم مرضیه جوشن به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات «صریر» و با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه‌وبویراحمد به چاپ رسیده است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: یارمحمد کشاورز در تاریخ ۵ دی‌ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای چهار، دچار عارضۀ شیمیایی شد و در چهارمین روز از فروردین‌ماه سال ۱۳۸۶ بر اثر عوارض ناشی از شیمایی، به خیل عظیم شهداء پیوست.

آسمند تصریح کرد: راوی «راز چشم‌های او» در این کتاب به بیان خاطراتی از دوران آشنایی و ازدواج در سن ۱۳ سالگی، شیمیایی شدن همسرش در جنگ، تحمل سختی‌های زندگی با سن و سال کم و نحوه شهادت همسرش می‌پردازد.

 


منبع : ایکنا