تاریخ : 1401,شنبه 30 مهر14:06
کد خبر : 94322 - سرویس خبری : اخبار

کنگره ملی شهدای استان قم برگزار می شود


کنگره ملی شهدای استان قم برگزار می شود

این روزها و در آستانه ی اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای استان قم که قرار است بیست و ششم آبان ماه-یک روز مانده به سالروز شهادت سردار مهدی زین الدین-در مسجد مقدس جمکران....

فاش نیوز - کنگره ملی شهدای استان قم به در آستانه سالروز شهادت سردار شهید مهدی زین‌الدین، 26 آبان‌ماه در مسجد جمکران برگزار می شود.

شهدا

شهیدان، عارف ترین عُرفای روزگار خویش بودند که فهمیدند و فهماندند مرگ صمیمی تر از زندگی است، البته به شرط آن که راه و هدف، کسب رضای حضرت خالق باشد و از این روست که نیک گفته اند هیچ چیز همچون شهادت، ترجمان توانایی آدمی نیست.

به گزارش خبرگزاری‌ها، در آستانه ی اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای استان قم که قرار است بیست و ششم آبان ماه-یک روز مانده به سالروز شهادت سردار مهدی زین الدین-در مسجد مقدس جمکران برگزار شود، حال و هوای شهر مقدس قم با برگزاری یادواره ها و اجلاسیه های شهدای اقشار، گروه ها و اصناف مختلف، رنگ و بویی معنوی تر از هر زمان دیگری به خود گرفته است.

اُمید آن که به برکت همین یادواره ها و اجلاسیه ها و کنگره ها، روز به روز نام و یاد شهدا و تأسی به سیره و رفتار و کلام نورانی آن ها در زندگی فردی و اجتماعی مان رواج بیشتر ی پیدا کند و این گونه سبک زندگی ما پربرکت گردد.


منبع : خبرگزاری حوزه