تاریخ : 1401,شنبه 30 مهر17:22
کد خبر : 94331 - سرویس خبری : اخبار

درد دل یک جانباز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای


درد دل یک جانباز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

آقاجان!می‌دانم با جسمی مجروح و تنی رنجور، با صلابت ایستاده‌ای و تمامی دشمنان قسم‌خورده ایران عزیز را به زانو درآورده‌ای. اگرسالیان سال در فشار اقتصادی بمانیم افتخار می‌کنیم که سرباز سیّد علی هستیم و خواهیم ماند...

فاش نیوز - از جانبازهشت سال دفاع مقدس به حضرت ولی عصر عجل الله و رونوشت به رهبر فرزانه ایران عزیز، حضرت آیت الله خامنه ای؛

 

آقاجان! عزیزتر از جان، تا مادامی که ما جانبازان زنده هستیم اجازه نخواهیم داد به جز پرچم سه رنگ پر افتخار ایران اسلامی پهناور پرچمی در این خاک برافراشته شود.

این مطالب را نیمه‌های شب با تمام هجمه سنگین که بر علیه ایران عزیز، خامنه‌ای عزیز انجام می‌شود می‌نویسم. می‌دانم دشمن قسم خورده‌ی تمام ادیان، این قوم فاسدِ صهیون دست از کینه نسبت به بهترین مردم روی زمین، ایران اسلامی و ملت‌های جهان و دست از توطئه برنمی دارد و ناامنی را در تمام بلاد راه انداخته تا اعلام کند آرامش فقط مال قوم یهود است. عده‌ای از مردم ساده لوح و کج اندیش، امروز در کشور امام زمان عجل الله، در زمین ایران اسلامی که با خون شهیدان رنگ آمیزی شده، این دشمنان قسم خورده می خواهند کشور را به آشوب بکشند. با خودم گفتم خدایا باز می شود تکرار گردد «ای مرز میان مرد و نامرد/ گو مرد رهی دوباره برگرد».

عده‌ای از مسئولان بی هویت و هنرمندان و ورزشکاران فریب خورده که از دوش‌های این مردم بالا رفته اند، بجای اینکه در برابر توطئه‌های استکبار بایستند، وارد اردوگاه دشمن و با آنها هم‌پیمان می شوند که کشور را به آتش بکشند؛ آن هم در جایی که خود از چشم ملت ایران افتاده‌اند.

بگذار هرچه می خواهند بگویند و وقاحت و قدرناشناسی را به حد اعلا برسانند؛ ما که می دانیم این تو بودی که به مردم کشورم عزت دادی! ما که می‌دانیم پدر ایران نوین هستی! ما که می دانیم اگر سایه پرمهرت نبود، در روز روشن نیز جرأتِ شکستن حکومت نظامی داعش را نداشتیم. اگر تو نبودی مانند دوران سیاه شاهانِ خودخداپندار ارزشمان از یک سگ آمریکایی کمتر بود!

آنهایی که باید می‌دانند که شما اما مظلومیت چقدر مقتدری. تعجبی ندارد. جدّت علی هم مقتدر و مظلوم و در میان جهل کوفیان بود...

بگذار جوجه روشن‌فکرهای غرب‌زده شعار آریایی سر دهند و گوش فلک را کر کنند...

ما که می‌دانیم اگر تو نبودی امروز داعش و داعشیان چیزی از بنای کوروش به جا نگذاشته بودند. هرکس نداند ما که می‌دانیم با فرهنگ و تمدن غرب و شرق را بیشتر از  بسیاری مدعیان می شناسی، تا جایی که رئیس جمهور روسیه (پوتین) اذعان می کند: رهبر ایران بیشتر از من از فرهنگ و تاریخ روسیه اطلاعات دارد!

ما جانبازان و نوکران ملت شهیدپرور ایران خوب می‌دانیم که در کنار غرش دلیرانه و چهره مقتدرانه ات در برابر دشمن، به وسعت فرهنگ و شعر ادب پارسی ترتوشات حس روشنی بخش محفل ادب است.

آقا جان، رهبر عزیزم، گناه تو این بود که در عصری به دنیا آمدی و زیستی که مردمانش سال ها از تو عقب تر بودند.

آقا جان، گناه تو نه، بلکه این گناه ناخواسته تمام بزرگان وطن‌دوستی‌ست که فراتر از زمان خود می‌اندیشند.

از شما رهبر و چراغ روشن انقلاب و سید عزیز‌تر از جان ممنونیم که وجودت باعث احساس آرامش و حضورت موجب امنیت ملت ایران، نه، بلکه تمام ملت های مظلوم عالم است.

وجود نازنین شما باعث شده که در سی و اند سال پس از رحلت خمینی کبیر؛ باهوش ترین،نخبه ترین و برترین رهبر فرزانه کشور را از تمامی مشکلات عبور داده و ما را در دنیا به عنوان مقتدر‌ترین ملت های جهان معرفی کند.

آقاجان!می‌دانم با جسمی مجروح و تنی رنجور، با صلابت ایستاده‌ای و تمامی دشمنان قسم‌خورده ایران عزیز را به زانو درآورده‌ای. اگرسالیان سال در فشار اقتصادی بمانیم افتخار می‌کنیم که سرباز سیّد علی هستیم و خواهیم ماند.

آقا جان!

جان ناقابل ما ایثارگران دفاع مقدس فدای راه شما که همان مسیر ظهور حضرت ولی عصر عجل‌الله می باشد. شما سلاله حضرت زهرا هستید. افتخار تمام مردم دنیا این است که رهبری مثل شما داشته باشند. افتخار این است که در کشوری که شما هستید حضور داشته باشند و شمیم دل‌انگیز شما را استنشاق کنند. از خدای متعال خواستارم پرچمی که شما در دست دارید ان‌شاالله به صاحب اصلی‌اش تقدیم نمایید تا با ولی عصر عجل‌الله ندای جدّ بزرگتان را در تمام دنیا طنین‌انداز کنیم.

به امید سربلندی رهبر فرزانه انقلاب تا ظهور حضرت حجت، تمام ملت عزیز را به اطاعت از رهبری حکیم انقلاب توصیه نموده و سربلندی مردم را از خدای منان خواهانیم. جان ما ایثارگران فدای شما مردم شهیدپرور.

| جانباز علی گل‌محمدی