تاریخ : 1401,سه شنبه 03 آبان13:49
کد خبر : 94466 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

نقش شهید «آنجفی» در فرماندهی و مدیریت



سرهنگ کریمی گفت: شهید آنجفی در فرماندهی و مدیریت بسیار توانمند بود و مجاهدت‌های ماندگاری از خود برجای گذاشت و به حق ایشان مصداق بارز عمل انقلابی و مدیریت جهادی بود.

 

شهید آنجفی در فرماندهی و مدیریت بسیار توانمند بودسرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز (دوشنبه) در نشست هماهنگی برنامه های سالگرد سردار شهید رحیم آنجفی در محل اداره کل آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: شهید رحیم آنجفی که از شهدای ملی و افتخارات استان مرکزی محسوب می شود شاخصه های زیادی برای تبیین دارد و شناخت ایشان نسبت به مبانی قرآن، اسلام و انقلاب همواره در رفتار او موج میزد و رفتار قرآنی از ویژگی های شاخص اوست.

وی افزود: شهید آنجفی اهل مطالعه و کار فرهنگی بود و علاوه بر اینکه یک معلم بسیجی بود یک شخصیت برجسته دانشگاهی بود و معنویت حاکم‌ در شخصیت شهید آنجفی موجب شده بود بر دل ها و قلب ها فرماندهی کند و بسیاری از رزمندگان و شهدا در کشور از این شخصیت برجسته به نیکی یاد می کنند.
 
سرهنگ کریمی با بیان اینکه شهید آنجفی در فرماندهی و مدیریت بسیار توانمند بود ، گفت: شهید آنجفی مجاهدت های ماندگاری از خود برجای گذاشت و به حق شهید رحیم آنجفی مصداق بارز عمل انقلابی و مدیریت جهادی بود.
 
وی بیان کرد: شهید آنجفی علاوه بر پیشتازی در میدان های نبرد سخت، اهل کار فرهنگی بود و امروز اندیشه و سیره این شهید بزرگوار برای نسل جوان و جدید جامعه باید به خوبی تبیین شود و قطعا الگوی موفقی برای جوانان و مدیران خواهد بود.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه گام دوم برنامه های کنگره شهدای استان مرکزی با رویکرد جهاد تبیین است، گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید رحیم آنجفی ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید با کمک کمیته ها و کارگروه های تخصصی برنامه های مختلفی در دستور کار گذاشته و محوریت برنامه ها برای نوجوانان و جوانان است.
 
وی افزود: برگزاری برنامه های در راستای ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس و دانشگاه ها یک ضرورت مهم ‌برای آشنایی نسل جوان جامعه با الگوهای موفق است و به فضل الهی این مهم را در دستور کار ستاد کنگره شهدای استان مرکزی خواهیم داشت.
 
سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: تبیین الگوهای موفق و حماسه های انقلاب توطئه های دشمن در جنگ شناختی خنثی خواهد شد و امروز جهاد تبیین برای نسل جوان باید همراه با خلاقیت و ابتکارات هنرمندانه باشد.

 


منبع : defapress.ir