تاریخ : 1401,چهارشنبه 04 آبان11:27
کد خبر : 94504 - سرویس خبری : ایثارگران

بیانیه ایثارگران در محکومیت برگزارکنندگان سیرک برلین


بیانیه ایثارگران در محکومیت برگزارکنندگان سیرک برلین

گرچه حجاب برای آنان بهانه است، اما برای بانوان عفیف و پاکدامن این آب و خاک افتخار و اقتدار و همه چیز است و اجازه داده نخواهد شد که به این امر مقدس تعدی شود...

فاش نیوز - مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور و شبکه ملی ایثارگران با صدور بیانیه‌ای روشنگر، تجمع خودفروختگان فاسد، خائنین و تجزیه طلبان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهر برلین آلمان را بشدت محکوم کردند.

متن کامل این بیانیه چنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه مشترک مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر کشور؛ شبکه ملی ایثارگران کشور؛
 در پاسخ به تجمع خودفروختگان و خائنین در شهر برلین آلمان؛

 «یریدالله ان یحق‌الحق بکلماته و یقطع دابرالکافرین لیحق‌الحق و یبطل‌الباطل»

اصل عدم مداخله همواره به عنوان یک اصل عرفی در حقوق بین‌الملل مورد قبول بوده و مورد تایید سازمان‌های بین‌الملل به شمار می‌آید.
درمنشور ملل آمده است:
هیچ کشوری نباید اقدام به سازماندهی، تحریک، تامین بودجه، تشویق و اقدام به فعالیت‌های براندازی، تروریستی یا مسلحانه با هدف تغییر رژیم کشورها نماید.
 در قطعنامه شماره ۹۱/۳۱ مصوب ۱۴ دسامبر ۱۹۷۶ اعلام می‌دارد:
 هر گونه مداخله‌ی آشکار یا پنهان، مستقیم یا غیرمستقیم، از جمله گردآوری و اعزام نیروهای مزدور از سوی یک کشور به کشور دیگر و هر عمل نظامی، سیاسی، اقتصادی و یا اشکال دیگر از مداخله در امور داخلی یا خارجی کشورهای دیگر را تقبیح می‌نماید.

حمایت از تجمع شرم‌آور گروهی خودفروخته متشکل از کروهک‌های کومله، دمکرات، سلطنت‌طلب، منافقین، همجنس‌گرایان و معاندین که دستشان تا مرفق به خون انسان‌های پاک و بی‌گناه آلوده است، توسط کشور آلمان موجب ننگ این کشور و مردمش می‌باشد.
 کشوری که داغ ننگ شروع جنگ جهانی دوم و کشته شدن میلیون‌ها انسان را بر پیشانی و پیشینه‌ی خود دارد، با تأمین فضای فعالیت برای گروه‌هایی منحرف، بار جرم و جنایت خود را سنگین‌تر و آشکارتر نموده است.

بعلاوه این کشور با در اختیار قراردادن سلاح‌های شیمیایی در حمله‌ی عراق علیه ایران عزیز در کشتار بی‌گناهان از زنان، مردان و کودکان در روستاهای مرزی ایران و عراق مشارکت داشته و موجب رنج مستمر و ماندگار در مجروحین شیمیایی شده است، که باید تا آخر عمر آن را تحمل کنند.

 همجنس‌گرایی که در همه‌ی آیین‌ها و ادیان آسمانی مورد تقبیح است، در قاره‌ی سیاه و وحشی اروپا از جمله کشور آلمان به رسمیت شناخته می‌شود و به جرثومه‌های فساد اجازه می‌دهند علیه کشور جمهوری اسلامی که مهد فرهنگ و تمدن هزاران‌ساله است، اهانت نمایند.

 به نظر می‌رسد این کشور که به دلیل حمایت خود در چارچوب ناتو از کشور اوکراین و قرار گرفتن در تحریم انرژی، بزودی زمستان سخت و طاقت‌فرسایی خواهد داشت و با خطر ورشکستگی زودرس صنایع روبروست، به جای یافتن راه چاره برای مشکلات داخلی، با حمایت از تعدادی خائن، به قصد فرافکنی مشکلات خود و سرگرم کردن مردم آن کشور، به مسائلی که هیچ نقشی در سرنوشت مردمش ندارد پرداخته است.

نازی‌های نژادپرست بدانند ایران مقتدر دشمن خود را گم نخواهد کرد و از آن غافل نخواهد بود.
 آمریکا و اسرائیل دشمن اول و بالذات تلقی شده و دنباله‌های آنها از قبیل انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان و سایر اذنابشان باید بدانند که اربابان آنها بارها مردم ما را آزموده و مورد تهاجم پنهان و آشکار اقتصادی، نظامی، سیاسی، حقیقی و مجازی قرار داده‌اند و نیات شومشان همواره بی‌آبرویی آنان و عزت و سربلندی ملت ایران را در پی داشته است.

جنایتکاران و عوامل خودفروخته آنان (گروهک‌های دمکرات و کومله‌ی بی‌بته، سلطنت‌طلبان بی‌ریشه و همجنس‌گرایان کثیف حیوان‌صفت بدانند، ایران زمین بازی  آنها نیست و در رویارویی با مردم‌ مسلمان و آزاده‌ی ایران استخوان هایشان خرد خواهد شد.

  همچنین جنایتکاران جهانی و خائنان به ملت ایران بدانند، همانطور که ایران داعش را در سوریه و عراق و منطقه سرکوب و محو کرد، خودفروختگان و داعش‌نماهای داخلی را نیز به شدت سرکوب و چنان آنها را تنبیه خواهد کرد که آثاری از آنان باقی نماند.

تشکل‌های خانواده‌ی معظم شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران سراسر کشور با هشدار به همه‌ی بدخواهان، خائنان، جنایتکاران، آشوبگران و اغتشاشگران علیه جمهوری اسلامی و مردم مسلمان، اعلام می‌دارد، گرچه حجاب برای آنان بهانه است، اما برای بانوان عفیف و پاکدامن این آب و خاک افتخار و اقتدار و همه چیز است و اجازه داده نخواهد شد که به این امر مقدس تعدی شود.

همچنین تشکل‌های شاهد و ایثارگر، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان از مسئولین کشوری و سازمان‌های مربوطه مجدانه می خواهند:
۱- وزارت خارجه در روابط خود با کشورهای حامی تروریست مانند آلمان تجدید نظر کند.
۲- نیروهای امنیتی و اطلاعاتی شناسایی تجمع‌کنندگان در خارج از کشور را در دستور کار خود قرار دهند.
۳- دستگاه قضایی اشد مجازات را برای سرشاخه‌های تجمع‌کنندگان اعمال کند.
۴- مجلس شورای اسلامی قانون صیانت از فضای مجازی را با قوت پیگیری کرده و جرم انگاری مطالب غیرمتعارف و خیانتبار را در دستور کار قرار دهد.
۵- سازمان ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات نسبت به ضابطه‌مند کردن فضای مجازی و گروه‌های فعال در این فضا و سایت‌ها اقدام مقتضی را به عمل آورد.

شبکه ملی ایثارگران کشور متشکل از:
۱- انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان
۲- انجمن راست قامتان جانباز (جانبازان دو پا قطع)
۳- انجمن ریه‌های خسته (جانبازان شیمیایی)
۴- انجمن خانه نور ایرانیان بصیر(جانبازان نابینا)
۵- انجمن آیه های ایثار و تلاش (همسران شهداء و جانبازان)

۶- جمعیت فرزندان شاهد نواندیش خدمتگزار (فرزندان شهداء)
۷- انجمن جانبازان کانادین (قطع یک پا از لگن)
۸- جمعیت آزادگان دفاع مقدس
9- مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر متشکل از ده ها تشکل کشوری و تشکل های مختلف استانی از سراسر کشور

سوم آبان ۱۴۰۱