تاریخ : 1401,چهارشنبه 04 آبان13:24
کد خبر : 94519 - سرویس خبری : اخبار

وداع مردم مشهد با پیکر ۲ جانباز دفاع مقدس



پیکر شهیدان «ژولیده‌مقدم» و «کرکزی محمودآبادی» از جانبازان ۷۰ درصد دفاع مقدس چهارشنبه چهارم آبان در مشهد تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

 

 در پی عروج جانبازان ۷۰ درصد «رجبعلی ژولیده مقدم» و «براتعلی کرکزی محمودآبادی» پس از سال‌ها تحمل درد و ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس، پیکر این اسوه‌های صبر و استقامت در مشهد تشییع می‌شود.

مراسم تشییع این شهدای والامقام با حضور مسئولین و قشرهای مختلف مردم چهارشنبه چهارم آبان ساعت ۹ از مقابل مجتمع مهدیه مشهد واقع در خیابان امام رضا (ع) آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان در این مراسم پیکر شهیدان ژولیده مقدم و کرکزی محمودآبادی را تا بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) بدرقه خواهند کرد.

وداع مردم مشهد با پیکر ۲ جانباز دفاع مقدس

پیکر مطهر شهیدان پس از طواف در حرم امام مهربانی‌ها و اقامه نماز، جهت خاکسپاری در قطعه صالحین به گلزار شهدای بهشت رضا منتقل خواهند شد.

جانبازان «رجبعلی ژولیده مقدم» فرزند علی در دوم شهریور ۱۳۲۱ در قوچان و «براتعلی کرکزی محمودآبادی» فرزند سهراب در یکم فروردین ۱۳۳۸ در تربت جام چشم به جهان گشودند و در پنجم اسفند ۱۳۶۵ در جزیره مجنون و ۲۹ مهر ۱۳۶۳ در عملیات عاشورا در منطقه میمک مجروح و به مقام جانبازی نائل آمدند، هر ۲ جانباز سرافراز روز گذشته دوم آبان در بیمارستان امام رضا (ع) به فیض شهادت نائل آمدند و به خیل همرزمان شهیدشان پیوستند.

 


منبع : defapress.ir