تاریخ : 1401,شنبه 07 آبان16:56
کد خبر : 94669 - سرویس خبری : استان ها

جمال اسدی: پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام در پی شهادت زاِئران شاهچراغ(ع)



جمال اسدی: پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در پی‌شهادت جمعی از زائران حرم مطهر حضرت شاهچراغ(علیه‌السلام)

من یقتل مؤمنا متعمدا فجزاؤه جهنم خالدا فیها و غضب الله علیه و لعنه و اعدّ له عذابا عظیما
وقوع حادثه تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از مردم عزیز و بی‌دفاع به دست تروریست‌های کوردل در حرم مطهر  حضرت احمد بن موسی(ع) موجب تأسف و تألم گردید. این حرکت ناجوانمردانه بار دیگر قساوت، خباثت، عجز و ناتوانی دشمنان ملت ایران را نشان داد.
دشمنان ملت ایران در این حادثه تروریستی خشم و کینه خود را مقابل عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همبستگی و آرامش ملت شریف ما با چنین اقدام وحشیانه‌ای بروز دادند تا شاید به خیال باطل و توهم خویش بتوانند استواری جامعه ایران و امنیت آن را بر هم زنند که البته به لطف پروردگار و در سایه تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری، مانند همیشه در رسیدن به اهداف و توطئه شوم خود با شکست مواجه شده و خواهند شد.
اینجانب به نمایندگی خانواده معظم شهدا ، جانبازان ،آزادگان وایثاگران ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را به ملت شریف ایران و تمامی خانواده‌های معزز این شهدای والا مقام تسلیت عرض نموده و برای آن شهدای معزز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل مسألت می‌نمایم. همچنین از درگاه الهی آرزوی سلامتی و شفای عاجل را برای مجروحان این حادثه دلخراش دارم.
یقیناً خون پاک این شهیدان رسوا کننده غربی­ ها و همه کسانی خواهد شد که در فتنه ­های اخیر حامی برهم­ زنندگان آرامش و امنیت جامعه ایران اسلامی شده اند.

|  حمید رضا محمد مرادی


منبع : ایثار