تاریخ : 1401,پنجشنبه 12 آبان17:32
کد خبر : 94773 - سرویس خبری : اخبار

سوت‌زنی یک تخلف در بیمه دی؛ آیا اراده‌ای برای پیگیری هست؟!


سوت‌زنی یک تخلف در بیمه دی؛ آیا اراده‌ای برای پیگیری هست؟!

با تشکر و قدرانی از ما برای اطلاع دادن، دستور رسیدگی صادر شد! پیامک ها موجود می باشد و مسئول بنیاد شهرستان کاملا در جریان است که با کدهای ملی فاکتورسازی می شود...

فاش نیوز - به اتفاق دو نفر که از کد ملیمان توسط بیمه دی سوءاستفاده مالی شده بود، به بنیاد مراجعه کردیم. یک برادر شهید هم با مشکل مشابه به ما اضافه شد. برای مادر شهید پیامک بستری در بیمارستان فرشچیان همدان، با کلی هزینه درمانی ارسال شده بود. برادر شهید اظهار بی اطلاعی می کرد که مادرش این بیمارستان هرگز نرفته و توان جابجایی و حرکت از شهری بشهر دیگر را ندارد! دقیقا مشکل همگی یکی بود! گزارشی تهیه شد؛ آن هم به دستور کارشناس بیمه دی که مشخص بود فرمالیته است.

با تشکر و قدرانی از ما برای اطلاع دادن، دستور رسیدگی صادر شد! پیامک ها موجود می باشد و مسئول بنیاد شهرستان کاملا در جریان است که با کدهای ملی فاکتورسازی می شود.

هر پیامکی که از بیمه دریافت می کنید بدقت بررسی کنید یا بدهید فرزندتان بررسی کند. افراد ناباب در هر تشکیلاتی وجود دارد! ضرورت این بیمه دائمی دی برای ایثارگران چیست؟ بنیاد زیر نظر دی می باشد یا هدلدینگ دی زیر نظر بنیاد؟! کار به جایی رسیده که در درمان تخصصی جانبازان دخالت می کند!

اکثریت ایثارگران سن بالا دارند؛ خصوصا اولیاء شهدا گوشی هوشمند ندارند و یا اگر داشته باشند یا طریقه باز کردن فایل ارسالی بیمه دی را نمی دانند یا حوصله ندارند.

با صراحت می گویم و اثبات این موضوع بسیار ساده و آسان است. یک نفر در هر استان مسئول اینگونه گزارشات بشود تا ویزیت 80 تومنی را چند میلیون فاکتور نکنند.

به ایثارگر ربطی ندارد که بیمه دی طلبکار است یا بدهکار؛ باید به تعهداتش عمل کند. چرا هزینه درمانی ما را نگه داشته؟ مگر چاپ اسکناس داریم. پول مردم را بدهید. از جیب و خرج خانواده هزینه کرده اند.

آقای عباسپور این مسائل جدیست. بیمه دی چند سال است بر روی بنیاد خیمه زده و همه ناراضی هستند! اگر برایتان اهمیت دارد تا موارد ذکر شده را با مدرک ثابت کنیم. اما زهی خیال باطل؛ کو اراده پیگیری!

| منوچهر حسنی(70% بازنشسته آموزش و پرورش)