تاریخ : 1401,یکشنبه 15 آبان13:06
کد خبر : 94927 - سرویس خبری : اخبار

دو جانباز۷۰درصد دفاع مقدس آسمانی شدند


دو جانباز۷۰درصد دفاع مقدس آسمانی شدند

دو نفر دیگر از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، جانباز «شیرعلی احمدی طیفکان» و جانباز «حسین ارجستانی» پس از سال ها مجاهدت دعوت حق را لبیک گفتند و به کاروان شهیدان ملحق شدند.

فاش نیوز - دو نفر دیگر از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، جانباز «شیرعلی احمدی طیفکان» و جانباز «حسین ارجستانی» پس از سال ها مجاهدت دعوت حق را لبیک گفتند و به کاروان شهیدان ملحق شدند.
 
جانباز 70 درصد «شیرعلی احمدی طیفکانی» از دلاوران و جانبازان استان هرمزگان پس از سال‌ها تحمل آلام ناشی از جراحت به مقام شهادت ناول آمد.
پیکر مطهر "شیرعلی احمدی‌طیفکانی" جانباز 70 درصد هرمزگانی امروز یکشنبه 15 آبان‌ماه ساعت 9:00 صبح از سه‌راه شهدا تا گلزار شهدای بندرعباس با حضور جمعی از ایثارگران و جانبازان، خانواده‌های شهدا و مسئولین تشییع می گردد و در گلزار شهدای بندرعباس به خاک سپرده خواهد شد.

جانباز شهید "شیرعلی احمدی‌طیفکانی" اول مهرماه 1338 در دهستان سیاهو از توابع شهرستان بندرعباس در خانواده ای زحمتکش به دنیا آمد و در تاریخ دهم اردیبهشت‌ماه 1361 در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش از ناحیه دست مجروح و مدال ایثاروجانبازی را دریافت کرد.

در خبری دیگر "حسین ارجستانی" جانباز 70 درصد استان تهران نیز بعد از عمری مجاهدت و تحمل درد عوارض جانبازی دعوت پروزدگارش ذا لبیک گفت و به شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر شهید حسین ارجستانی روز گذشته شنبه 14 آبان ماه از درب منزلش واقع در خیابان خوش برگزار و سپس در قطعه 27 گلزار شهدای بهشت زهرا تهران آرام خواهد گرفت.
حسین ارجستانی متولد هشتم مرداد ماه سال 1331 در ورامین بود و با حضورش در جبهه ها در منطقه عملیاتی از ناحیه پای چپ، چشم چپ، سر، سینه و گوش بشدت مجروح شد و به مقام ایثار و جانبازی جانبازی نائل آمد.