تاریخ : 1401,یکشنبه 15 آبان13:58
کد خبر : 94936 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

بی صبرانه منتظرآمدن امریکایی ها برای آزادی ایران


بی صبرانه منتظرآمدن امریکایی ها برای آزادی ایران

سیدجواد هاشمی فشارکی

فاش نیوز- در این نوشتار سخن رئیس جمهور امریکا و نقد آن در پنج بند تبیین شده است.

 بایدن، رئیس جمهور مفلوک آمریکا در حضور جمعی که نوشته‌هایی در حمایت از معترضان ایران (آشوبگران) در دست داشتند، گفت: نگران نباشید، ما ایران را آزاد خواهیم کرد! بعد گفت: آنها(معترضان) بسیار زود، خود را رها خواهند کرد!

 هیل، معاون امور سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا: « ما اغلب می‌بینیم که او (بایدن) پس از ایراد سخنرانی گیج است و انگار نمی‌داند کجاست یا قرار است به کجا برود تا اینکه یک نفر با عجله می‌آید و بازوی او را می‌گیرد و مسیر درست را به او نشان می‌دهد.»

اولا: ما از بهمن 1357 به برکت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی از دست دخالت‌های شما و حکومت وابسته و ظالم پهلوی آزاد شده‌ایم.

ثانیا: روسای جمهور پیش از تو که توان داشتند(مثل وی عدم کنترل بدن و صداهای بدن را نداشتند ) خیلی تلاش کردند ولی عملا غلطی نتوانستند بکنند.

ثالثا: بی‌صبرانه منتظر آمدن نظامیان کارکشته و خون‌ریزت برای آزادی ایران هستیم، تا حادثه پایگاه نظامی عین الاسد را از نزدیک اجرا کنیم.

رابعا: ما منتظر کوچکترین خطای راهبردی آمریکا هستیم. کاخ سیاه واشنگتن را از حذف کرده و مردم جهان را از ظلم و ستمتان آزاد کنیم.

خامسا: دل به آشوبگران هم نبندید، ملت ایران بعد از صبوری و اتمام حجت به حساب‌شان می‌رسند!

نهایتا: ما از دیدار و رویایی قرار نداریم، لطفا بگو قرار ما کجا و چه زمانی؟

پیشنهاد می کنم

 اطرافیانش یک روز مانع از خوردن زهرماری وی شوند و او را نزد روان شناس برده و نتیجه حمله نظامیان آمریکایی به طبس و فرارشان، دستگیری ملوانان متجاوز آمریکایی در ابهای ایران و خیس کردنشان، نتیجه حمایت از صدام درجنگ تحمیلی و شکست تصرف ایران، نتیجه حمایت از منافقین دهه شصتی و ناکامی‌های مکرر جنایات‌شان، نتیجه حمایت‌های سنگین از فتنه‌های 78 و 88. 96 و 98 و 1401، نتیجه حمایت‌های مکرر از ابوالحسن بنی‌صدر و ممد خاتمی و حسن روحانی و به زباله دانی افتادن آنان، شکست حضور نظامیان آمریکا در سوریه و عراق و افغانستان و... را به این فرد زوال عقلی خیلی آرام یادآوری کنند تا آخر این عمر منجلابی‌اش سکته نکند و با سر به جنهم وارد نشود!