تاریخ : 1401,شنبه 21 آبان18:00
کد خبر : 95247 - سرویس خبری : اخبار

دیدار و دلجویی معاون رییس جمهور از خانواده‌ شهدای امنیت



معاون پارلمانی و حقوقی رییس جمهور با اعلام اینکه بنیاد شهید و نهادهای مربوطه باید در خدمت خانواده های شهدا باشند گفت: فرهنگ شهادت باید در کشور زنده نگه داشته شود و نام ، یاد شهدا فراموش نشود.

 

دیدار و دلجویی معاون رییس جمهور و استاندار البرز از خانواده‌ شهدای امنیت

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی و حقوقی رییس جمهور، روز شنبه به همراه عبداللهی استاندار البرز در دیدار با خانواده های شهیدان نظم و امنیت علی اصغر قورت بیگلو و سید روح الله عجمیان، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند گرامیداشت یاد شهدا مانند خود شهادت است و فرهنگ ایثار، مقاومت در طول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی از جمله بیماری کرونا سبب ارایه خدمات ویژه به مردم شد.

وی بیان کرد: کشور ایران اسلامی همواره در معرض توطئه دشمنان است و امروز بیش از هرچیزی دیگری به روحیه و فرهنگ ایثار، شهادت نیاز داریم چراکه دشمنانی داریم که دست از توطئه چینی برنمی‌دارند.

حسینی گفت: بنابراین باید فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده در کارهای فرهنگی، رسانه ای و هنری استمرار یابد و این فرهنگ منتقل شود.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گفت: باید اسناد تسخیر لانه جاسوسی در کتاب های درسی آورده شود و شهدا کسانی هستند که درآغاز جوانی شهید شدند بنابراین باید هرچه بیشتر در جهت معرفی آنان گام برداشت.

حسینی ادامه داد: خانواده شهید روح الله عجمیان که رزمنده و همه بسیجی هستند بنابراین این خانواده برای کسی که در چنین خانواده ای حضور می‌یابد از روحیه بالایی که این خانواده ها دارند و فرزندانی که تربیت کردند که درمقابل دشمن و فتنه گران می ایستند درس باید بگیرد.

وی تاکید کرد: این موارد مسؤولیت همه ما را افزون می کند و ما وظیفه داریم که راه شهدا را استمرار ببخشیم و از نظام اسلامی پاسداری، خدمت به مردم را در اولویت و از مشکلات مردم گره گشایی کنیم .

معاون رییس جمهور با بیان اینکه دولت تلاش می‌کند تا از این مرحله عبور کنیم، گفت: باید درخدماتی که ارایه می‌شود و تلاشی که برای بهبود اوضاع صورت می‌گیرد وقفه ای ایجاد نشود.

وی تاکید کرد: امیدواریم ما شرمنده نباشیم در مقابل شهدا، سربلند باشیم و بتوانیم شرایط بهتری را در کشور روز به روز شاهد باشیم.

 


منبع : فارس