تاریخ : 1401,یکشنبه 22 آبان14:23
کد خبر : 95281 - سرویس خبری : اخبار

نمایش تصویر آرتین و آرمان در استرالیا



مربی اهوازی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین ایران، تصاویری از آرتین سرایداران و شهید آرمان علی وردی را در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در کشور استرالیا به نمایش گذاشت.

نمایش تصویر آرتین و آرمان در استرالیا

 در حالی که تروریسم رسانه‌ای این روزها بیش از هر زمانی در حال تلاش برای سیاه‌نمایی در خصوص وضعیت ایران و تفرقه‌افکنی میان هم‌وطنان‌مان است، مربی تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین کشورمان با یک حرکت جالب در خاک استرالیا نگاه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.


 

امیر پیاهو مربی اهوازی تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین ایران که خود سابقه نایب قهرمانی دوی سرعت آسیا را در کارنامه دارد، روز گذشته پس از افتخارآفرینی نمایندگان کشورمان در مسابقات دو و میدانی جانبازان و معلولین  قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در شهر بریزبین استرالیا با لباسی که تصاویر آرتین سرایداران که اعضای خانواده خود را در حادثه تروریستی شاهچراغ از دست داد و بسیجی شهید آرمان علی‌وردی از شهدای امنیت در حوادث اخیر، بر آن نقش بسته بود، در استادیوم محل برگزاری مسابقات حاضر شد.

گفتنی است تیم ۴ نفره ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین ایران در این مسابقات که با حضور بیش از ۴۷کشور برگزار شد که جهت کسب سهمیه مسابقات جهانی و انتخابی پارالمپیک نیز بود، موفق به کسب ۴ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز شد.


منبع : خبرگزاری فارس