تاریخ : 1401,یکشنبه 22 آبان20:08
کد خبر : 95302 - سرویس خبری : اخبار

مدیر کل بنیاد شهید استان قم، دیدار با بیش از ۴ هزارخانواده‌ های معظم شهدا



انجام دیدار با بیش از ۴ هزار نفر از خانواده‌ های معظم شهدای قم

قم- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم از انجام دیدار با بیش از ۴ هزار نفر از خانواده‌ های معظم شهیدان در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای قم خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن هنرمند ظهر یکشنبه در نشست خبری برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار داشت: استان قم بیش از ۶۰۹۰ شهید، ۱۶ هزار و ۱۰۰ جانباز و هزار آزاده دارد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم بیان داشت: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم برنامه ریزی شد تا از تمامی خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دیدار و سرکشی صورت گیرد.

وی گفت: تاکنون برنامه دیدار بیش از ۴ هزار نفر از خانواده‌ای معظم شهدا و همچنین دیدار از ۵ هزار نفر از جانبازان استان قم صورت گرفته است که این برنامه تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام هنرمند، عنوان داشت: در دیدارهای صورت گرفته نمایندگانی از بنیاد شهید، سپاه قم و مسئولین استانی حضور دارند که تصاویر بازسازی شده شهدا که به صورت تابلو فرش درآمده به خانواده معظم شهدا اهدا می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: این دیدارها هفتگی با حضور ۳۰ تیم صورت می‌گیرد که در مجموع بیش از ۱۱ هزار بازدید از خانواده‌های شهدا و جانبازان استان قم صورت گرفته که برنامه ریزی شده این دیدارها تا ۱۶ هزار دیدار برسد.

حجت الاسلام هنرمند، ابراز داشت: رسانه‌های استان قم در راستای فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای برنامه‌های متعدد ستاد کنگره ملی شهدای استان قم پای کار بودند که از تلاش‌های اهالی رسانه تقدیر می‌شود.

 


منبع : خبرگزاری مهر