تاریخ : 1401,پنجشنبه 26 آبان18:49
کد خبر : 95452 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

به قضایا سطحی ننگریم!



جانباز دفاع مقدس -  سلام؛ در جهان به هم پیوسته امروزی که کشورهای استکباری و غارتگر استعمار و استثمارگر با هم همدستند و دنیا را یک پیکره می دانند که خودشان به منزله سر و دیگران به منزله اسافل اعضایش هستند.

راه زیادی تا رسیدن به آن هدف غایی داریم و امام و رهبری و همه عقلا هم تأکید دارند که باید قوی شویم تا در این جنگل بتوانیم حرف خود را به کرسی بنشانیم.

ما همین که توانسته ایم مستقل و عزتمند شویم که این اصل و اساس پیشرفت و توسعه واقعی را اگرچه با زحمت و دیرتر باشد، باید ممنون جمهوری اسلامی و شهدا و رهبرانش باشیم.

الان می بینید که با تهاجم فرهنگی، دشمن از جوانان و نوجوانان ما برای خودش سرباز ساخته و از درون خانه هایمان با ما در جنگ است و می خواهد ابتذال و برهنگی و مرعوبیت را بر تمام ارزش های ما غلبه دهد.

باید هشیار باشیم و به قضایا سطحی ننگریم. الان جنگ احزاب است و مقاوت اصلی در این جنگ معنا پیدا می کند. باید بر این شیاطین و شیطان زده ها که جنگ جهانی رسانه ای و فرهنگی را علیه ما به عنوان آخرین حربه راه انداخته اند، پیروز شویم تا بتوانیم آسوده تر به سوی آرمان های والای خود پیش برویم.

قاعدتا حق بر شیطان و ارزش های بلند اسلامی و انسانی بر ابتذال و پوچ گرایی پیروز است و حتی در این مسیر نفس مبارزه خود پیروزی است و رفتن رسیدن است!