تاریخ : 1401,یکشنبه 06 آذر14:58
کد خبر : 95728 - سرویس خبری : اخبار

در اغتشاشات اخیر بسیج بدون سلاح به میدان آمد



در اغتشاشات اخیر بسیج بدون سلاح به میدان آمد | از دل دفاع مقدس بزرگترین قدرت دفاعی متولد شد

ظ

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدرت آمریکا رو به افول است، گفت: در جنگ روانی و تروریستی دشمن در ۲ ماه اخیر، بسیج محور غلبه بر توطئه بود، اما در این توطئه هم بسیجی های ما بدون سلاح بیرون آمدند، چون با بصیرت خود متوجه شدند که دشمن قصد دارد از ایران یک نظام ضدحقوق بشری نشان دهد.

 سردار محمدرضا نقدی شب گذشته در اجتماع بزرگ بسیجیان کاشان در سالن شهدای پاسدار این شهر ضمن گرامی داشت هفته بسیج با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در۶۰ روز گذشته اظهار داشت: بسیج در این حوادث با هوشیاری در خنثی سازی توطئه ها محور غلبه بر نقشه های شوم دشمنان بود.

ویبا بیان اینکه در اغتشاشات اخیر بسیج بدون سلاح به میدان آمد، افزود: در جنگ روانی و تروریستی دشمن در ۲ ماه اخیر، بسیج محور غلبه بر توطئه بود، اما در این توطئه هم بسیجی های ما بدون سلاح بیرون آمدند، چون با بصیرت خود متوجه شدند که دشمن قصد دارد از ایران یک نظام ضدحقوق بشری نشان دهد.

وی، اغتشاشات اخیر را نتیجه جنگ روانی دشمن علیه ملت ایران دانست و افزود: هوشیاری بسیج دراغتشاشات اخیر شکست دیگری را در کارنامه دشمنان نظام اسلامی ایران ثبت کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیج را موهبت الهی برای ملت ایران دانست و بیان کرد: بسیجیان در جریان این اغتشاشات با دشنه، قمه، چاقو، شلیک اسلحه و ... مظلومانه و ناجوانمردانه شهید شدند و گفتند ما ترجیح می دهیم به شهادت برسیم، اما از اسلحه استفاده نکنیم تا معلوم شود چه کسی خشن و ضد حقوق بشر است.

سردار نقدی به شهادت مظلومانه آرمان علی‌وردی و روح الله عجمیان ها اشاره و تصریح کرد: شهید روح الله عجمیان را زجرکش کردند و به پیکر بی جان او هم رحم نکردند، چون اینها طایفه شمر و خولی های زمان هستند و دنیا دید چگونه فردی ظالم، مردم نمازگزار را در حرم حضرت شاهچراغ(ع) به شهادت رساند.

وی، با بیان اینکه جهانیان به دروغ پردازی های دشمنان در اغتشاشات پی بردند، تصریح کرد: دشمنان کاری را که در قتلگاه با سید و سالار شهیدان کردند همان رفتار را نیز با بسیجیان عزیزمان کردند.

سردار نقدی، گرانی و مشکلات معیشتی مردم را یک چیز واقعی دانست و افزود: مشکل امروز جامعه ما گرانی و مشکلات معیشتی بعضی از اقشار است و بخشی مربوط به تحریم های ظالمانه، توطئه های خرابکارانه در اقتصاد و بخشی هم مربوط به کم توجهی‌های برخی از مسئولان به بیانات مقام معظم رهبری است، چون ایشان بارها به مقوله تولید تاکید کردند و ما به آن بی توجه هستیم، ضمن اینکه این مشکلات باید اصلاح شود .

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان در جریان اغتشاشات حتی یک کلمه در خصوص مشکل اصلی مردم که گرانی بود نگفتند و در مقابل حرفهای بی ربط زدند که هیچ ریشه ای در مردم نداشت و نشان داد که اتاق فکر آنها ضعیف است، چون اقدامات آنها به نفع ما تمام شد و از ابتدا که این حرکت را شروع کردند عقیم بود.

وی، حذف ارز ترجیحی را بزرگترین خدمت به تولید دانست و اظهار کرد: دولت سیزدهم با حذف ارز ترجیحی اقدامی شجاعانه در راستای حمایت از تولید انجام داد و این اقدام به بهبود معیشت مردم کمک می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در هیچ یک از شعارهای اغتشاشگران مشکل معیشت مردم بیان نشد، بیان کرد: دشمن برای یک ملت به شدت مذهبی، شعار برهنگی زنان را داد و این نشانه حماقت اتاق های فکر آمریکا است، چون به قدری در خصوص ضعیف شدن باورهای دینی در بین ملت ما دروغ گفتند که این دروغ باور خودشان هم شده بود.

وی به رفتار احمقانه دشمنان و مزدوران آنان در توهین به تیم ملی فوتبال ایران اشاره و تصریح کرد: بعد از بازی ایران و انگلستان به مزدوران خود خط دادند که با پرچم انگلیس شادی کنند و با این حرکت در بین مردم منفورتر شدند.

سردار نقدی با بیان اینکه از دل دفاع مقدس بزرگترین قدرت دفاعی دنیا متولد شد، افزود: امروز دشمن در جنگ نظامی، امنیتی و اقتصادی علیه ملت ایران شکست خورده و تنها سلاحی که دارد جنگ رسانه ای و روانی است و با دروغ های رسانه ای می خواهند شکست خود را جبران کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پیشرفت کشورمان در عرصه های مختلف اشاره و اظهار کرد: رسانه های ضد انقلاب کارشان تحریف واقعیت در مورد ایران است چون واقعیت ایران اسلامی نشان می دهد که در طول ۴۳ سال در همه عرصه های نظامی، اقتصادی، موشکی، سیاسی و نفوذ منطقه ای و جهانی پیشرفت کرده است.

وی به تغییر رتبه علمی کشور از ۵۳ به ۱۵ اشاره و تصریح کرد: امروز رتبه ۱۵ علمی جهان را داریم؛ کشوری که قبل از انقلاب اسلامی ۹۰درصد غذای خود را از خارج وارد می کرد، امروز اقتصاد بیستم دنیاست؛ این کشور در طول تاریخ هر بار مورد تجاوز قرار گرفت بخشی از سرزمینش از دست رفت، اما امروز طبق برآوردهای استراتژیک غرب، ایران قدرت هفتم یا هشتم دنیاست چون تکیه ما به خداوند است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران هرروز در تمام مولفه های قدرت روبه افول بودند، یادآور شد: آمریکایی که قدرت برتر دنیا بود در عرصه های سیاسی، نظامی، سیاسی، علمی و اقتصادی سقوط کرده است .

وی، تصریح کرد: به قدری نظامی امریکا کاهش یافته است که به چه ذلت و خواری از افغانستان فرار کرد که حتی فرصت نکرد چندتا هواپیما بفرستد که مزدوارانش را از این کشور خارج کند.

نقدی افزود :براساس آمار سازمان حسابرسی حکومتی امریکا این کشور در افغانستان ۲۵ هزار نفربر، ۲۰۰ فروند هواپیما و بالگرد،۱۶۲ هزار بی سیم و ۱۶ هزار دوربین در شب جاگذاشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در دوران منحوس پهلوی وزرای ما را انگلیس تعیین می کرد اما امروز به لحاظ سیاسی هرچه جمهوری اسلامی در منطقه بخواهد محقق شده و آمریکا دیگر چنین نفوذی در این منطقه ندارد.

سردار نقدی، به ناکارآمدی آمریکا در عرصه های مختلف اشاره و یادآورشد: ۹۰درصد رسانه های دنیا در دست آمریکا و صهیونیست هاست، اما اگر از شما بپرسند منفورترین کشور دنیا کجاست همه می گویند آمریکا است و این نشان از ناکارآمدی مدیریتی آمریکاست.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران افزود: هرچه دشمن می گوید باید فرض را بر دروغگویی او بگذاریم؛ در جریان فوت خانمی در ایران جنجال در دنیا راه انداختند و دنیا را بسیج کردند با وجودی که پزشک معالجش هم گفته بود که وی بیماری داشته و عمل جراحی کرده و پزشکی قانونی هم طی گزارش رسمی گفته هیچ ضرب و شتمی نبوده است.

سردار نقدی اظهار کرد: پلیس آمریکا در مقابل دوربین آن فرد سیاهپوست(جورج فلوید) را خفه کرد، مدعیان حقوق بشر هیچ اقدامی نکردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران یادآور شد: امروز باید هرچه آمریکا و انگلیس علیه ما می گویند را دروغ فرض کنیم؛ امروز انقلاب اسلامی در حال پیروزی و دشمن در حال شکست است و به زودی شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی و فرار آمریکا از منطقه خواهیم بود و اسلام سرزمین های کلیدی جهان را فتح می کند.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته بسیج افزود: دوران دفاع مقدس درخشان ترین دوره تاریخ ایران در طول چند هزار سال است، چون یک کشور تنها در مقابل تمامی قدرت های شرق و غرب آن زمان ایستاد و پیروز شد.

وی اظهار کرد: ملت بزرگ ایران در این معرکه که تمام دنیا حامی صدام بود با بسیج و فرهنگ بسیجی به پیروزی رسید و بسیجیان با دست خالی به جبهه رفتند و با دست پر و پیروز از نبرد بازگشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در ابتدای جنگ ما هیچ امکانات و تجهیزاتی نداشتیم اما در اواخر جنگ ما هم پیشرفت هایی کرده و چندین لشکر زرهی و گروه توپخانه داشتیم که همه را غنیمت گرفته بودیم.

سردار نقدی افزود: بسیج همواره در همه عرصه ها منشا خیر و برکت بوده و اگر بحرانی مثل سیل و زلزله رخ داده، نخستین دستگاه پای کار بسیج بوده است و این یک عظمت و موهبت الهی است که خداوند تشکیل آن را در قلب امام راحل جاری کرد و این همه پیشرفت و ترقی محصول تفکر و حرکت بسیجی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن ما را تحریم علمی کرد اما از دل آن پیشرفت های شگفت انگیز علمی متولد شد که جهان را مبهوت خود کرد و به جایی رسید که موشک نقطه زن با برد ۲ هزار کیلومتر تولید شد.

سردار نقدی در پایان به تحریم اقتصادی بی سابقه آمریکا علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: در طول تاریخ این تحریم ها بی سابقه است و تصور آمریکا این بود که دیگر مردم نان هم نمی توانند تولید کنند اما خدا را شاکریم که امروز با وجود مشکلات، هیچ کمبودی در مایحتاج اولیه نداریم.


منبع : خبرگزاری حوزه