تاریخ : 1401,دوشنبه 07 آذر15:32
کد خبر : 95770 - سرویس خبری : اخبار

در اجرای طرح "سپاس" و تکریم و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران انجام شد:

دیدار و تجلیل مسئولان شرکت فرودگاه ها با خانواده شهید در چغادک بوشهر


 دیدار و تجلیل مسئولان  شرکت فرودگاه ها با خانواده شهید در چغادک بوشهر

مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران انجام سفرهای استانی و بررسی مسائل اداری و استخدامی و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را یکی از برنامه های...

 فاش نیوز - طرح سپاس و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران توسط مدیران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تاکنون در چهار استان، تهران، فارس، هرمزگان و بوشهر اجرا و با برنامه ریزی انجام گرفته توسط مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران، در سایر استان ها حداکثر تا پایان خرداد ماه سال 1402 اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ما، در اجرای طرح سپاس و تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر، با خانواده شهید محناوی در چغادک، یکی از شهرهای توابع بوشهر دیدار و گفتگو کردند.

امجدی، عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به همراه مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر در راستای اجرای طرح "سپاس" و تکریم و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، ابلاغی معاون اول رئیس جمهور، با خانواده شهید والامقام هشت سال دفاع مقدس، «شهید عبدالامیر محناوی، از کارکنان اداره کل فرودگاه های استان بوشهر در شهر چغادک دیدار و گفت‌وگو کردند.

امجدی در این دیدار ضمن ادای احترام به خانواده و مادر شهید بزرگوار محناوی گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت فرهنگ ایثار و شهادت و با سربلندی در آزمون‌های سخت و دشوار در مسیر توسعه و پیشرفت گام های بلندی برداشته و با اقتدار، صلابت، هوشمندی و بصیرت، آماده دفاع از آرمان ها و ارزش های ایران اسلامی است.

وی در ادامه توسعه و پیشرفت فعلی کشور را مرهون مجاهدت و ایثار شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان کشور دانست و اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا با استقامت و صبوری خود به پیشرفت کشور کمک می‌کنند.

در ادامه علامه زاده، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران انجام سفرهای استانی و بررسی مسائل اداری و استخدامی و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را یکی از برنامه های مورد تاکید معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بیان کرد و استمرار این دیدارها را در معیت مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران فرودگاها یکی از برنامه های اصلی خود از بدو پذیرش مسئولیت در سمت مشاور ایثارگران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران عنوان کرد.

دهقان، مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور عضو هیات مدیره شرکت و مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران در استان بوشهر، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران فرودگاه بوشهر را موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بویژه نسل جوان دانست.

در پایان این دیدار، با اهدای هدیه و لوح تقدیر، از مجاهدت و صبر و استقامت خانواده شهید محناوی تجلیل شد.

گفتنی‌ست شهید عبدالامیر محناوی در حالیکه که فقط چند ماه از تجاوز رژیم بعث عراق به کشورمان گذشته بود، بر اثر بمباران دشمن در منطقه آبادان آسمانی شد و به همسنگران شهیدش پیوست.