تاریخ : 1401,دوشنبه 07 آذر16:11
کد خبر : 95773 - سرویس خبری : اخبار

همسران جانبازان پرستاران گمنام در عرصه خدمت هستند



امام جمعه بخش‌ بهاران گفت: همسران جانبازان که سالها به این اسوه‌های ایثار خدمت می‌کنند پرستاران گمنامی هستند که عاشقانه و بی‌منت از یادگاران انقلاب و دفاع مقدس پرستاری کرده و ساعت کاری آنان شبانه‌روزی است.

دیدار با جانباز دفاع مقدس و تجلیل از همسرجانباز با حضور امام جمعه بخش بهاران

امام جمعه بخش‌بهاران در دیدار با جانبازان دفاع‌مقدس و همسران آنها که امروز، ۷ آذر با حضور بخشدار، رئیس بنیاد شهید شهرستان گرگان و جمعی از بسیجیان پایگاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، گفت: همسران جانبازان که سالها از این اسوه‌های ایثار، پرستاری می‌کنند پرستاران گمنامی هستند که عاشقانه و بی‌منت از یادگاران انقلاب و دفاع مقدس پرستاری کرده و ساعت کاری آنان شبانه‌روزی است.

امام جمعه بخش‌بهاران افزود: تاریخ وامدار انسانهای وارسته‌ای است که جان را در طبق اخلاص نهاده و ژرف‌ترین مفاهیم بشری چون اخلاص، ایثار، فدارکاری و شهادت را برای نسل‌های آینده تبیین و تفسیر کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رضازاده تصریح کرد: خدمت به این قشر از جامعه ایثارگری که نیازهای ویژه‌ای را دارند کار بزرگی و ارزشمندی است. البته باید به خانواده‌ها و مربیان این عزیزان هم به طور ویژه توجه شود.

امام جمعه بخش‌بهاران بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد وگفت: باید به این موضوع مهم هم توجه داشته باشیم که این قشر از جامعه ایثارگری با مشکلات جسمی و ذهنی دست و پنجه نرم می‌کنند. همین موضوع شرایط زندگی را برای ‌آنها بسیار سخت می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم تبیین نقش زنان و فرهنگ ایثار و شهادت برای جوانان به خصوص در مراکز آموزشی، گفت: یاد و خاطره زنان شهدا، جانبازان و افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس باید احیا شود چرا که زنان در هشت سال دوران دفاع مقدس، آیینه تمام نمای ایثار و فداکاری بودند.

همچنین در این مراسم از همسر جانباز علی احمدی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.


منبع : ایکنا