تاریخ : 1401,دوشنبه 07 آذر17:42
کد خبر : 95781 - سرویس خبری : اخبار

هلال ‌احمر یک جمعیت جهادی با تفکر بسیجی است



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به اینکه بسیج تفکری است که به‌عنوان یک نیروی کارآمد در تمام عرصه‌های فرهنگی، علمی و اقتصادی فعالیت و خدمت می‌کند، گفت: جمعیت هلال‌ احمر یک جمعیت جهادی با تفکر بسیجی است.

جمعیت هلال ‌احمر

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسن‌زاده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در مراسم تجلیل از خانواده بزرگ ایثارگران جمعیت هلال احمر استان با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در کشور اظهار کرد: امروز دشمن در برابر ملت که چهل سال مقاومت کرده به استیصال رسیده و اعتراف می‌کند که مرزهای جمهوری اسلامی ایران در منتهی‌الیه کشورهای اسلامی است و البته ایران دنبال کشورگشایی نیست، بلکه هدفش دفاع از مظلومان جهان است.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، خانواده هلال احمر را یک خانواده جهادگر برشمرد و اظهار کرد: بسیج تفکری است که به‌عنوان یک نیروی کارآمد در تمام عرصه‌های فرهنگی، علمی و اقتصادی فعالیت و خدمت می‌کند. امروز مهمترین وظیفه جهاد تبیین است، چرا که دشمن با روایت‌های جعلی و در فضای رسانه‌ای و جنگ نرم به‌دنبال گمراه کردن جوانان است.

در ادامه محسن ذاکریان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، ضمن بزرگداشت خانواده ایثارگران جمعیت هلال ‌احمر به‌عنوان یادگاران دفاع مقدس گفت: خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر یک خانواده ایثارگر در راه خدمت به مردم است.

وی بیان کرد: این جمعیت با تقدیم ۲۹ شهید، ۱۰ آزاده، ۴۸ جانباز، ۱۵۰ رزمنده، ۱۶ فرزند شهید و جانباز و ۴۰۰۰ امدادگر در دوران دفاع مقدس همواره حافظ ارزش‌های انقلاب بوده و امروز باید اخلاق، کار و خدمت ما زینت‌بخش خانواده ایثارگران باشد.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از خانواده ایثارگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تجلیل شد.

 


منبع : ایکنا