تاریخ : 1401,پنجشنبه 10 آذر14:02
کد خبر : 95846 - سرویس خبری : اخبار

منافقین با ۱۷ هزار ترور شعار زن، زندگی، آزادی می‌دهند



مادران شهدا الگوی عملی آزادگی زنان
رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، مادران شهدا الگوی عملی آزادگی زنان دانست و گفت: منافقینی که ۱۷ هزار ترور مرد و زن را در کارنامه دارند، شعار زن، زندگی و آزادی می‌دهند. پرچم کومله در این اغتشاشات بالا رفت کومله‌ای که کم در کردستان جنایت کرد.
 

 همایش پیام‌آوران عاشورا به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور مادران، خواهران و همسران شهدا و با تجلیل از خانواده شهدای امنیت روز گذشته (چهارشنبه) در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

خواهر شهید شیرودی مسوول جمعیت پیام‌آوران عاشورا در این مراسم با بیان اینکه خانواده شهدا وارثان عشق و شجاعت و محبت هستند، سال‌هاست همچون سرو ایستادگی کردند، اظهار داشت: امیدواریم این میدان داری همه ما در روز ولادت حضرت زینب (س) منشا خیر و برکت باشد.

منافقین با ۱۷ هزار ترور شعار زن، زندگی، آزادی می‌دهند/ مادران شهدا الگوی عملی آزادگی زنان

وی افزود: ما وارثان زینبیم و با تاسی از الگوهای فاطمی و زینبی طرح جدیدی در ارائه هویت زن مسلمان انقلابی به جهان ارائه خواهیم کرد. معتقدیم که زن، زندگی و آزادی را مادران شهدا به معنای کامل در آنجایی که فرزندان خود را تربیت کردند تا با ایثار  آزادی و زندگی را به همه مردم هدیه دهند معنی کردند، در واقع ما مدیون این مادران هستیم.

دشمن هرجا شکافی دید متمرکز شد

«مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در این مراسم گفت: خدا را شاکرم که توفیق داد امروز در جمع شما خوبان و بزرگان باشیم. مهم‌ترین وظیفه ما به عنوان نسل انقلابی که عزیزترین‌هایمان را برای به ثمر رسیدن انقلاب دادیم این است که نقش زنان در فرایند تحقق اسلامی توسط شما خواهران شهدا طی شود.

وی تصریح کرد: انقلاب ما نوآوری و ارائه مدیریت جدید به جهان بود، نه به غرب و نه به شرق وابسته بود لذا غرب این را برنمی‌تابید. هر گسلی را در همان ابتدای انقلاب فعال کردند تا منجر به فروپاشی انقلاب شود. در هر جا شکافی بود متمرکز شدند تا شورشی به پا کنند اما با وحدتی که بین مردم وجود داشت و رهبری امام پیروز میدان شدیم.

انقلاب اسلامی ایران هیمنه آمریکا را از بین برد

مجتهدزاده بیان کرد: وقتی در توطئه‌ها پیروز نشدند جنگ تحمیلی را شروع کردند، جنگی که از ائتلاف همه کشورها بود. توطئه‌ها، برنامه ریزی و طراحی‌ها ادامه داشت امام انسجام و ایمان مردم اجازه پیروزی به آنان نداد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس افزود: دشمن به زودی فهمید راس همه حکومت‌هایی که از آمریکا تبعیت نمی‌کنند ایران است و معتقد هستند اگر ایران را بزنند سوریه، یمن، لبنان و غیره نمی‌توانند کاری انجام دهند. با پیروزی انقلاب اسلامی ایران هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی درهم شکست و اینها تلاش کردند جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند.

وی در پایان توطئه جدید دشمن را بحث سوریه سازی ایران دانست و گفت: جنایت‌هایی در سوریه انجام شد که اسناد و مدارک آن موجود است و خود مردم سوریه آن را بازگو کرده‌اند. امروز جهاد تبیین بزرگترین اسلحه‌ای است که می‌توان از آن در قبال شکافی که قصد دارند بین مردم ایجاد کنند از آن استفاده کنیم.

پرچم کومله جنایتکار در دست اغتشاشگران بود

مجتهدزاده بیان کرد: در مشروطه چون همه گروه‌ها قصد از میان برداشتن قاجار را داشتند زمینه را برای آغاز استبداد پهلوی فراهم کردند. حال امروز منافقین و سلطنت و غیره ائتلاف کردند، منافقینی که ۱۷ هزار ترور مرد و زن را در کارنامه دارند. اینها که بدترین شرایط را در اردوگاه اشرف برای زنان داشتند شعار زن، زندگی و آزادی می‌دهند. پرچم کومله در این اغتشاشات بالا رفت کومله‌ای که کم در کردستان جنایت کرد‌. دختر ۱۶ ساله ناهید فاتحی کرجو را ربودند و به جرم انقلابی بودن بدن مجروح او را در شهرها چرخاندند.

منافقین با ۱۷ هزار ترور شعار زن، زندگی، آزادی می‌دهند/ مادران شهدا الگوی عملی آزادگی زنان

مادران شهدا عمل کننده به شعار زن زندگی آزادی هستند

وی خطاب به همسران، مادران و خواهران شهدا گفت: زن زندگی آزادی برای شماست که عزیزترین سرمایه خود را دادید اما ایستادگی کردید و خلا نبود مردانتان را پر کردید. جامعه باید به شما افتخار کند، شما به شعار زن زندگی آزادی عمل کردید. در جنگ ترکیبی امروز که بر اعتقادات ما دست گذاشتند وظیفه داریم با جهاد تبیین و روایت درست از وقایع آنچه که در تاریخ اتفاق افتاد آنچه هست را آشکار کنیم. زمانی عامل پیروزی ما ایمان و عنصر فداکاری بود،  لذا باید امروز از خود مایه بگذاریم‌. این رسالت ماست که همچون حضرت زینب در برابر توهین‌ها و سختی‌ها بایستیم و از انقلاب و نظاممان صیانت کنیم.


منبع : دفاع‌پرس