تاریخ : 1401,شنبه 12 آذر14:00
کد خبر : 95870 - سرویس خبری : اخبار

پیام استاندار مازندران بمناسبت شهادت سرباز گمنام امام زمان (عج) و مدافع امنیت کشور، شهید احمدصالحی



پیام استاندار مازندران بمناسبت شهادت سرباز گمنام امام زمان (عج) و مدافع امنیت کشور، شهید احمدصالحی

 سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران درپی شهادت سرباز گمنام امام زمان (عج) و مدافع امنیت کشور، شهید احمدصالحی، پیامی صادر نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم

جوانانی که برای پاسداری از امنیت ملت ایران و صیانت از آرمان های انقلاب و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را بر سر دست می‌گیرند، الگوهای ماندگار ایستادگی و ایثار هستند.

شهید احمد صالحی که در میدان‌های خطیر دفاع از امنیت کشور؛ گمنامی و سربازی در اردوی دلدادگان آقا امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) را برگزید؛ امروز با برتن کردن جامه گلگون شهادت؛ نامش در آفاق تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی ثبت و ضبط شد و برای همیشه نام و یادش زنده و جاویدان خواهد ماند.

شهادت این جوان انقلابی در مقابله با تروریست‌های تکفیری در زاهدان در راستای حفظ امنیت کشور سرمشقی بزرگ برای جوانان امروز و نسل‌های آینده خواهد بود تا با ابتناء به فرهنگ متعالی ایثار و شهادت، ایران اسلامی را از گزند توطئه‌های شوم دشمنان در امان بدارند.

اینجانب شهادت احمد صالحی را به محضر رهبرمعظم انقلاب، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، بیت شریف و معزی و مردم ولایتمدار مازندران بویژه مردم متدین و ولایی ساری تبریک و تسلیت می‌گویم و از آستان خداوند سبحان، برای آن شهید راه حق و حقیقت و تامین امنیت میهن اسلامی؛ رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان آن عزیزسفرکرده، عافیت، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.


منبع : خبرگزاری آریا