تاریخ : 1401,سه شنبه 15 آذر15:30
کد خبر : 95947 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

ای درود به شرف هرچی مدیره بامرامه!



مرتضی قنبری وفا - معاون تعاون و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز مراحل اجرایی واگذاری خودرو به جانبازان واجد شرایط خبرداد. محمود پاکدل با اشاره به دستور دکتر جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در مورد واگذاری خودرو به جانبازان واجد شرایط گفت: دستور معاون اول رییس جمهور به وزارت صمت جهت واگذاری خودرو به جانبازان واجد شرایط ابلاغ شده است. بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای این دستور تفاهم‌نامه‌هایی با وزارت صمت و دو خودروساز ایران‌خودرو و سایپا منعقد کرده که برابر توافقات انجام‌شده، بنیاد شهید اولویت‌های واگذاری خودرو به جانبازان و همچنین نوع خودرو را به وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده است. (شناسه خبر: 82477 یکشنبه 05 اردیبهشت 1400)

لطفاً به این متن خبر فوق که متعلق به ۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ می باشد، که در آن تیتر شده «واگذاری خودرو به جانبازان وارد فاز اجرایی شده» توجه فرمائید. اکنون با گذشت حدود بیست ماه از این خبر (بالای یکسال و نیم)، هنوز هم چیزی عوض نشده! فقط آن زمان ریاست بنیاد با آقای اوحدی بوده، که اکنون آقای قاضی زاده تصدی ریاست بنیاد را برعهده دارند و معاونت امور اجتماعی همچنان آقای محمود پاکدل می باشند. با اینحال پس از این همه مدت می بینیم که مسئولان برای واگذاری خودرو جانبازان اما و اگر می آورند! در مقابل، فوتبالیست های ما ناز شصتشان واقعا" با غیرت تیم ملی ولز را شکست دادند، هر کدام حواله یک خودرو خارجی را دریافت نمودند.

نوش جانشان؛ چرا که برای تیم ایران بازی کرده و افتخار آفریدند. فقط تفاوت در این است که این ملی پوشان با پاسکاری توپ فوتبال بازی کردند؛ اما مسئولان بنیاد و دولت با جانبازان و ایثارگران فوتبال بازی کردند و جانبازان را به همدیگر پاس دادند و هر توپی که سزاوار ایثارگران بود، وارد این دروازه خالی بدون دروازه بان کردند؛ چرا که در این شرایط هیچ مدیری و مسئولی نمی آید از دروازه تیم جانبازان و ایثارگران دفاع کند و همگی پشت جانبازان را خالی کرده اند! درود به شما مسئول و مدیر وطن پرست با شرافت؛ درود...!