تاریخ : 1401,چهارشنبه 16 آذر12:23
کد خبر : 95984 - سرویس خبری : اخبار

جانبازان اسوه‌های صبر و ایثار و استقامت هستند



جانبازان اسوه‌های صبر و ایثار و استقامت هستند

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: جانبازان اسوه‌های صبر و ایثار و استقامت هستند، تداوم انقلاب اسلامی نتیجه استقامت و ازخودگذشتگی شهدا و جانبازان سرافراز است.
 رضا ربیعی با جانبازان گران‌قدر «قدرت‌الله راهزانی»، «حسین عسگری حاتم‌آبادی» و خانواده جانباز متوفی «محمدعلی نادری» دیدار و ضمن تکریم از جانبازان سرافراز و خانواده‌های صبورشان، تأکید کرد: جانبازان اسوه‌های صبر و ایثار و استقامت هستند، تداوم انقلاب اسلامی نتیجه استقامت و ازخودگذشتگی شهدا و جانبازان سرافراز است.
رضا ربیعی افزود: امروز انقلاب اسلامی بااقتدار و امنیت در مسیر پیشرفت قرار دارد و این‌همه با ایثارگری‌های ملت قهرمان جمهوری اسلامی محقق شده است.
وی تصریح کرد: اگرچه ملت ایران قدر این فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها را می‌داند، اما وظیفه‌داریم تا هرچه بیشتر این اسوه‌های صبر و ایثار را به جامعه به‌ویژه نسل امروز معرفی کنیم تا بدانند امنیت و استقلال امروز را مدیون چه رشادت‌ها و پایمردی‌هایی هستند.
مدیرکل استان مرکزی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به نقش ویژه همسران جانبازان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بی‌شک همسران جانبازان نیز در اجر مجاهدت همسران خود بهره‌مند خواهند بود، چراکه مسئولیت آنان بیشتر و با سختی‌های زیادی روبرو بودند.


جانباز قدرت‌الله راهزانی سال 1347 در اراک متولد و در سال 1365 به درجه جانبازی نائل شد. جانباز حسین عسگری حاتم‌آبادی در سال 1342 در تهران متولد و در سال 1363 به درجه جانبازی نائل شد. جانباز متوفی محمدعلی نادری در سال 1347 در اراک متولد و در سال 1365 به درجه جانبازی نائل شد.


منبع : خبرگزاری آریا