تاریخ : 1401,چهارشنبه 16 آذر13:55
کد خبر : 95996 - سرویس خبری : استان ها

لزوم ارائه خدمات شایسته به خانواده شهدا و ایثارگران گیلان



لزوم ارائه خدمات شایسته به خانواده شهدا و ایثارگران گیلان

استاندار گیلان: اعضای شورای مشورتی به مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر رسیدگی کرده و آن‌ها را برطرف کنند.

 

لزوم ارائه خدمات شایسته به خانواده شهدا و ایثارگران گیلان دکتر اسدالله عباسی در نشست اعضای شورای مشورتی ایثارگران استانداری گیلان، بر تکریم و حفظ کرامت عملی خانواده شاهد و ایثارگران در ادارات و نهاد‌ها تاکید کرد و گفت : شورای مشورتی باید برای رسیدگی به مسایل و مشکلات جامعه هدف که امنیت کشورمان را مدیون فداکاری هایشان هستیم با جدیت اقدام کنند.

وی برگزاری جلسات شورای مشورتی به ریاست فرمانداران در شهرستان‌ها را لازم دانست و تاکید کرد : باید ارائه خدمات به جامعه شاهد و ایثارگر در همه بخش‌ها که در اختیارات استان است به نحو شایسته‌ای انجام شود.

لزوم ارائه خدمات شایسته به خانواده شهدا و ایثارگران گیلاناستاندار گیلان با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران چشم و چراغ جامعه اسلامی ایران هستند، گفت: باید بدانیم حرکت در مسیر شهدا و خدمت صادقانه به مردم تحت امر ولایت فقیه، توفیق دنیوی و اخروی را در پی خواهد داشت.

در این نشست، محمدرضا داوطلب مدیرکل بیناد شهید و امور ایثارگران گیلان و محمدرضا حق بین مشاور و مسئول پیگیری امور ایثارگران استانداری ، گزارشی از فعالیت‌های حوزه خود ارائه و اعضای این شورا نظرات خود را برای ارائه خدمات بهتر و نیز رفع مشکلات ایثارگران گیلان بیان کردند.


منبع : خبرگزاری صدا و سیما