تاریخ : 1401,چهارشنبه 16 آذر14:06
کد خبر : 96000 - سرویس خبری : اخبار

هرکس که بخواهد به میراث شهدا خدشه‌ای وارد کند در مقابلش می‌ایستیم



هرکس که بخواهد به میراث شهدا خدشه‌ای وارد کند در مقابلش می‌ایستیم

 
محمد هادی نصر، نماینده بسیج دانشجویی کشور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که با حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران در حال برگزاری است، مطالبی را مطرح کرد.
 

جلوی هرکس که بخواهد به میراث شهدا خدشه‌ای وارد کند در مقابلش می‌ایستیم / چرا جراحان اقتصاد همیشه تیغ خود را بر تن مستضعفان می‌کشند؟

 محمد هادی نصر، نماینده بسیج دانشجویی کشور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که با حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران در حال برگزاری است، گفت: جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. دولت صدای معترضین را که صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند، بشنود.

وی افزود: دشمن می خواهد انتقام همه چهل سال ناکامی خود را با ایرانستان کردن این خاک بگیرد. با صدای بزرگ اعلام می‌کنیم که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خط قرمز ماست و جلوی هرکس که بخواهد میراث شهدا را خدشه‌ای به آن وارد کند در مقابلش می‌ایستیم.

موقع آن است که دولت درد‌ها و گرفتاری مردم را مسئله اصلی خود بداند و صدای معترضانی که صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند را بشنود.در زمینه‌هایی شاهد رسد و پیشرفت بوده‌ایم، اما در زمینه‌هایی در بر پاشنه قبلی می‌چرخد.

نماینده بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: با سیاست‌های اقتصادی نئولیبرالی هنوز تعیین تکلیف نکرده‌اید. سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی سیاست‌هایی را دنبال می‌کنند که مستضعفین را تضعیف می‌کند. چرا جراحان اقتصاد همیشه تیغ خود را بر تن ضعیف مستضعفان می‌کشند؟

نصر گفت: صحبت از افزایش قیمت حامل‌های انرژی را یکبار کنار بگذارید و از جراحی اصلی را از بانک‌ها شروع کنید. شما معروف به سید محرومان بودید، در سیاست‌گذاری‌هایتان طرف کوخ نشینان باشید.


منبع : خبر گزاری دانشجو