تاریخ : 1401,چهارشنبه 16 آذر18:17
کد خبر : 96016 - سرویس خبری : مقاومت اسلامی

خدمت رسانی با درآمدها و بودجه سالانه بنیاد تراز نیست



محسن - سلام؛ همیشه شرایط بگونه ای بوده که نتوانستیم واقعیت ها را بیان کنیم. اما فاش نیوز عزیز شرایطی فراهم کرد تا ایثارگران بتوانند بی پرده هر چه می خواهد دل تنگشان بگویند و برخی موارد مشکل حل شود. در هر حال از این امکانی که فاش نیوز عزیز فراهم کرد بسیار تشکر و قدردانی می کنیم.

اما موضوعی که هرگز به نتیجه نرسیده درآمدهای نجومی بنگاه های اقتصادی بنیاد است. می دانیم اموال بنیاد مستضعفان با فرمان رهبر معظم انقلاب در اختیار بنیاد قرار گرفت تا مشکلات ایثارگران حل شود و فرهنگ ایثار و شهادت را تقویت کنند.

از سوی دیگر بودجه های پیشنهادی بنیاد به مجلس هر سال تایید و صددرصد تخصیص شده است اما نسبت خدمت رسانی با درآمدها و بودجه سالانه بنیاد به هیچ وجه تراز نیست و همیشه در مقابل مشکلات ایثارگران جمله «بودجه نداریم» را شنیدیم.

در برخی موارد مسئولان بنیاد وظیفه ذاتی خود را انجام نمی دهند. برای مثال برای وام مسکن طبق قانون عمل نشد؛ زیرا بانک ها مدعی شدند ما قانون خودمان را داریم و کاری با قوانین بنیاد نداریم. یا مواردی در دانشگاه ها که حق ایثارگران را تضییع کردند. گرچه مسولان بنیاد تمام سعی و تلاش خود را کردند اما اینگونه موارد خارج از اختیارات مسئولان بنیاد است و خارج از بنیاد باید تصمیم گیری و رفع سوء اثر گردد.