تاریخ : 1401,جمعه 18 آذر17:02
کد خبر : 96038 - سرویس خبری : استان ها

جانباز قطع عضو بویراحمدی عروج کرد


جانباز قطع عضو بویراحمدی عروج کرد

جانباز ۷۰ % کهگیلویه و بویراحمد «چوپانعلی سلیمانی»، پس از سال‌ها صبوری و مقاومت بر درد و رنج های ناشی از مجروحیت به شهادت نائل شد...

فاش نیوز- جانباز ۷۰ درصد «چوپانعلی سلیمانی» از استان کهگیلویه و بویراحمد پس از سال‌ها صبوری و مقاومت بر درد و رنج های ناشی از مجروحیت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر مطهر این جانباز شهید ۷٠درصد امروز جمعه ۱۸ آذرماه بعد از نماز جمعه از خیابان مصلی تشیع و در جوار همرزمانش در گلزار شهدای شهر یاسوج آرام می‌گیرد.
 
جانباز شهیدسلیمانی متولد ۱۳۳۳ در سال ۱۳۶۳ به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در سال ۶۶در عملیات کربلای ۱۰ از ناحیه دو دست دچار قطع عضو و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

***

در پی شهادت این جانباز شهید، استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی شهادت جانباز ۷۰ درصد شهید چوپانعلی سلیمانی را تسلیت گفت که در پیام آمده است:

 عروج شهید والامقام چوپانعلی سلیمانی جانباز ۷۰ درصد در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیه) را که در جنگ تحمیلی به درجه جانبازی نائل آمد و پس از سال ها تحمل درد و رنج به خیل همرزمان شهید خود پیوست را تسلیت عرض می نمایم.
 
 دلاورمردی که با عروج ملکوتی خود و کسب فیض عظمای شهادت نوای دلنشین کاروانیان طریق عشق، ایثار و شهادت را زمزمه کرد.
 
مصیبت فقدان این یادگارایثارگران را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام عظمای ولایت و به خانواده بزرگوار این شهید و همچنین به مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه همرزمان و دوستانش تسلیت می گوییم و برای روح آن شهید، رضوان و رحمت الهی و هم نشینی با شهدای کربلا و برای بازماندگان، اجر جزیل و صبر جمیل از خداوند سبحان مسالت می نماییم.
 
سید علی احمدزاده
استاندار