تاریخ : 1401,سه شنبه 22 آذر14:19
کد خبر : 96178 - سرویس خبری : اخبار

برگزاری تجمع بزرگ «فاطمیون» در شهرک اکباتان



به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و چهلم شهید مدافع امنیت «آرمان علی‌وردی» ناحیه مقاومت بسیج قدس شهرداری منطقه ۵ به‌همراه هیئت‌های عزاداری اکباتان، در میدان بسیج این شهرک گرد هم می‌آیند.

 

ناحیه مقاومت بسیج قدس شهرداری منطقه ۵ به‌همراه هیئت‌های عزاداری و دسته‌های منطقه، به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و چهلم شهید مدافع امنیت «آرمان علی‌وردی» روز پنج‌شنبه (۲۴ آذر) از ساعت ۱۴ تا ۱۶:۳۰ در میدان بسیج شهرک اکباتان تجمع برگزار می‌کنند.

این مراسم با همراهی دسته بزرگ دمام‌زنی، سخنرانی حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین ماندگاری و مداحی حاج «نریمان پناهی» در مقتل این شهید عزیز واقع در خیابان ورزش ادامه خواهد یافت.

«محمدباقر فرهند» مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ در این خصوص اظهار داشت: همزمان با این تجمع بزرگ و برابر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، خیابانی مناسب در نزدیک محل زندگی شهید به نام شهید آرمان علی‌وردی نیز نامگذاری می‌شود و تابلو‌های آن نصب خواهد شد.

برگزاری تجمع بزرگ فاطمیون در اکباتان

وی گفت: میدان بسیج شهرک اکباتان نیز با حفظ عنوان بسیج به نام شهید آرمان عزیز اصلاح نام خواهد شد.

در همین خصوص از تمام شهروندان، بسیجیان و عاشقان انقلاب و همرزمان شهید دعوت می‌شود که در تاریخ مذکور، از ساعت ۱۴ در میدان بسیج شهرک اکباتان حضور بهم رسانند و ضمن محکوم کردن اقدامات عناصر ضدانقلاب بر حفظ وحدت ملی و امنیت تأکید کنند.


منبع : دفاع پرس