تاریخ : 1401,سه شنبه 29 آذر15:00
کد خبر : 96231 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

منافقین داعشی‌صفت، مدعیان حقوق بشر!



بابائی  -  مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند. آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان ما معرفی می‌کنند، در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل‌کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.

مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند. جای تأسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند، امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند. بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.

دولت باید شکایت‌ خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند و خواستار مجازات باقی‌ماندگان این گروهک خیانتکار بشود. دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای اعمال ننگین خود برسند.

چرا دولت از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهک های تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمی کند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملت های دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربی ها به سخره گرفتن جهان است؛ چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاه های خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت می کنند!