تاریخ : 1401,چهارشنبه 23 آذر18:30
کد خبر : 96232 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار مجلس خبر داد:

بهبود معیشت و اشتغال فرزندان ایثارگران، محور اصلی پیشنهادات نمایندگان به دولت


 بهبود معیشت و اشتغال فرزندان ایثارگران،  محور اصلی پیشنهادات نمایندگان به دولت

مباحث اقتصادی جامعه، از جمله بحث بهبود معیشت ایثارگران و حل‌وفصل معضلات دارو و درمان و اشتغال فرزندان از اولویت‌ها و محور اصلی نشست ها و پیشنهادات نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی...

فاش نیوز - رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی توجه به وضعیت معیشت جامعه و به‌خصوص ایثارگران و رفع معضل بیکاری فرزندان ایثارگران را مهم‌ترین محور پیشنهادات نمایندگان ایثارگر مجلس به دولت سیزدهم برای تدوین لایحه و بودجه و برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه کشور دانست.
 

 به گزارش خبرنگار پارلمانی ما، حجت‌الاسلام حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در توضیح نشست‌های مشترک نمایندگان ایثارگر با دولت پیش‌ از بررسی لایحه بودجه و برنامه هفتم توسعه اظهار داشت: در رابطه با مسائل و مشکلات جامعه ایثارگران با توجه به برنامه توسعه هفتم کشور و لایحه بودجه سال 1402، درحال جمع‌بندی پیشنهادات برای بهبود معیشت، تعیین امتیازات درصدها، تسری امتیازات درصدهای بالا به پایین و... و ارائه آن به مجلس هستیم.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این چارچوب نشست‌هایی از سوی فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت با کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و کارشناسان دولت و جامعه ایثارگری برگزار کرده و به جمع‌بندی‌های خوبی رسیده‌ایم.

نائب رئیس کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مباحث اقتصادی جامعه، از جمله بحث بهبود معیشت ایثارگران و حل‌وفصل معضلات دارو و درمان و اشتغال فرزندان از اولویت‌ها و محور اصلی نشست ها و پیشنهادات نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی در روزهای اخیر به شمار می‌رود؛ و در این راستا امروز هم جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد.
 
* معرفی