تاریخ : 1401,چهارشنبه 30 آذر14:10
کد خبر : 96415 - سرویس خبری : ورزشی

در مسابقات انتخابی جانبازان در دهکده نشاط ولیعصر:

ترکیب تیم اعزامی جانبازان به مسابقات باستانی کشوری مشخص شد


ترکیب تیم اعزامی جانبازان به مسابقات باستانی کشوری مشخص شد

مسابقات انتخابی جانبازان در رشته باستانی و ورزش زورخانه ای به منظور حضور در مسابقات باستانی و زورخانه ای کشوری در رامسر برگزار گردید و ترکیب نمایندگان جانباز تهران در این مسابقات مشخص شد....

فاش نیوز - مسابقات انتخابی ورزش باستانی و زورخانه ای جانبازان تهران برگزار شد و نفرات اعزامی به مسابقات کشوری رامسر مشخص شدند.

مسابقات انتخابی جانبازان در رشته باستانی و ورزش زورخانه ای به منظور حضور در مسابقات باستانی و زورخانه ای کشوری در رامسر برگزار گردید و ترکیب نمایندگان جانباز تهران در این مسابقات مشخص شد.

بنا بر این گزارش، طبق برنامه تقویم ورزشی بنیادشهید و امور ایثارگران، اولین دوره مسابقات قهرمانی کشوری باستانی و ورزش زورخانه ای اواسط دی ماه سال جاری در رامسر برگزار می شود و در این میان برای انتخاب نمایندگان تهران در مسابقات کشوری، مسابقه ای روز گذشته در سالن ورزشی بقیه الله در دهکده نشاط ولیعصر(عج) تهران برگزار شد و ورزشکاران باستانی کار، به عنوان نمایندگان تهران مشخص شدند.

مسابقه انتخابی این رشته ورزشی با همکاری اداره تربیت بدنی بنیادشهید تهران بزرگ، بنیادشهید منطقه یک و مدیریت دهکده نشاط ولیعصر برای ترکیب دو تیم ده نفره (در قالب تیم های الف و ب) برای اعزام به مسابقات کشوری رامسر زیر نظر داوران از میان جانبازان 70 درصد نخاعی و ویلچری، جانبازان قطع عضو، جانبازان اعصاب و روان، جانبازان سالم تن، فرزندان ایثارگران و پدران شهدا برگزارشد و در رشته های کباده، چرخ، سنگ و میل پس از رقابت با یک دیگر، نفرات اعزامی مشخص شدند.

ازحاشیه های دیدنی مسابقه انتخابی باستانی و ورزش زورخانه ای، حضور جانبازانی از بیمارستان نیایش تهران بود که برای تشویق دوستان و هم‌رزمان خود در دهکده‌ی نشاط ولیعصر حضور یافته بودند.