تاریخ : 1401,چهارشنبه 30 آذر13:42
کد خبر : 96421 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

تشکیل ستاد «آیت» با موضوع جهاد تبیین در بنیاد



کلاس آموزش سواد رسانه‌ای و نشست تشکل‌های شاهد و ایثارگر با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.
 
تشکیل ستاد «آیت» با موضوع جهاد تبیین در بنیاد/برگزاری آموزش سواد رسانه‌ای با حضور تشکل‌های شاهد و ایثارگر  
عادل مهری ورنیاب، مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اعلام این خبر گفت: پیرو دستور دکتر قاضی‌زاده هاشمی «ستاد آیت» با موضوع جهاد تبیین و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اطلاع‌رسانی  به جامعه ایثارگری در شرایط اخیر کشور با سیاست‌گذاری در فضای مجازی تشکیل شد.
مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: این ستاد با مدیریت دستیار ویژه و قائم‌مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثاگران و مدیران کل مختلف بنیاد تشکیل شده و در این ستاد بر استفاده از ظرفیت ایثارگران و دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر که در تولید محتوا در فضای مجازی فعالیت می‌کنند، تأکید شد.
وی افزود: در برنامه پیش‌بینی شده از دبیران تشکل‌هایی که در حوزه فضای مجازی فعال هستند از سراسر کشور دعوت شده و کلاس سواد رسانه‌ای و نشست پرسش و پاسخ در مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود. همچنین نشست پرسش و پاسخ با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونان ایشان در موزه مرکزی شهدا برگزار خواهد شد.
مهری ورنیاب خاطرنشان کرد: حدود 60  نفر از دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر و فعالان ایثارگری در حوزه فضای مجازی در این کلاس سواد رسانه‌ای حضور دارند و به دستور آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی هر ماه این نشست با جمعی از ایثارگران برگزار خواهد شد تا سوالات ایثارگران توسط مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران پاسخ داده شود. اساتید کلاس آموزشی سواد رسانه‌ای از سوی وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی معرفی‌ شده‌اند.
مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت ایثارگران در حوزه فضای مجازی، گفت: استفاده از ظرفیت تشکل‌های شاهد و ایثارگر و ایثارگران در حوزه فضای مجازی یکی از موضوعات مهم است و با توجه به اغتشاشات اخیر، ایثارگران نقش مهمی در این زمینه دارند و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که مردم آنها را پایگاه امن نظام و مذهب می‌شناسند با وجود فشارهای خارجی و معاندان نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

منبع : ایثار