تاریخ : 1401,شنبه 03 دي14:35
کد خبر : 96514 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

نگذارید این قشر از جانبازان مظلومانه در گوشه خانه به فراموشی سپرده شوند



زینب کیانی (همسر جانباز ۲۰ درصد، یوسف انتظاریان جویباری)  - سلام جناب آقای قاصی زاده هاشمی؛ همسر من بیش از ۵۰ ماه در جبهه حضور مداوم داشته و بیشتر در اطلاعات و عملیات شرکت می کرده. بارها مجروح شده و بعد از این که کمی بهبودی می‌گرفته، دوباره به جبهه رفته و دوشادوش دیگر رزمندگان تا پای جان مبارزه کرده اما بعد از اتمام جنگ جزو کسانی بوده که به دنبال دریافت امکانات نرفته و با کارگری امرار معاش می کردیم.

اما از سال ۸۰ تا به حال خانه نشین شده و تمام اثرات زمان جنگ یکی پشت دیگری به سراغش آمده. الان هم سرطان ریه دارد و در حال درمان می باشد. من که از سال ۶۴ تا حالا دوشادوش او در بدترین شرایط تحمل کرده و خودم هم با کارکردن به اقتصاد خانواده کمک می کرم، دیگر توان کار کردن ندارم. اما با وجود اینکه بارها پیگیر شده تا در کمسیون بیشتر توجه شود و درصد او بیشتر شود تا بتوانیم از پس مشکلات برآییم، متاسفانه هیچ کس به حرف ما گوش نداده و همچنان پیگیر می باشیم.

لذا از شما برادر بزرگوار خواهش می کنم، التماس می کنم نگذارید این جانبازان عزیز مظلومانه در گوشه خانه به فراموشی سپرده شوند. واقعا حق بسیاری از جانبازان پایمال شده؛ در صورتی که خیلی از جانبازان که درسلامتی به سر می برند، از حقوق بالا و امکانات زیادی برخوردار می باشند.

خوهش می کنم پیگیر شده و به من که همسر جانباز بیمار و سرطانی هستم کمک کنید. جانباز اعصاب روان، یوسف انتظاریان جویباری