تاریخ : 1401,یکشنبه 04 دي12:55
کد خبر : 96545 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

حمایت از ساخت فیلم بر اساس کتاب «حاج جلال»



هاشمی در دیدار با خانواده شهیدان «حاج بابایی» گفت: چنانچه نویسنده‌ای توانمند بتواند از کتاب «حاج جلال» فیلم‌نامه‌ای قوی به نگارش درآورد، بنیاد شهید و امور ایثارگران از ساخت فیلم یا سریال با موضوع این پدر شهید حمایت خواهد کرد.

 

دیدار معاون فرهنگی بنیاد با خانواده سرداران شهید «حاج بابایی» /حمایت از ساخت فیلم بر اساس کتاب «حاج جلال» «سید محمدصادق هاشمی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان سفر به استان همدان با خانواده شهیدان «حاج بابایی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار گفت: کتاب «حاج جلال» شرح حال و دوران رزمندگی و جانبازی پدر شهیدان «حاجی بابایی» به زیبایی نوشته شده و از تک تک کلمات این کتاب استقامت و ایستادگی حاج جلال دیده می‌شود.

هاشمی صبر و فداکاری خانواده شهید حاج بابایی را ستود و تأکید کرد: چنانچه نویسنده‌ای توانمند بتواند از کتاب «حاج جلال» فیلم‌نامه‌ای قوی به نگارش درآورد، بنیاد شهید و امور ایثارگران از ساخت فیلم یا سریال با موضوع این پدر شهید حمایت خواهد کرد.

«مجید صفدریان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، مردم مریانج را افرادی ولایتمدار و پای کار نظام معرفی کرد و اظهار داشت: همه اهالی شهر مریانج در طول دفاع مقدس خدمات زیادی به جبهه‌ها داشتند و جوانان بسیاری از این دیار راهی جبهه‌ها شده و شهدای قابل توجهی تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده‌اند.

وی افزود: حاج جلال پدر شهیدان حاج بابایی هم‌پای فرزندان و دامادان شهیدش در جبهه‌ها حضور داشت و وی از جانبازان دفاع مقدس است.

در ادامه «حمیدرضا حاج بابایی» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و برادر سرداران شهید خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهدا بیان کرد و معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد از این خانواده معظم شهید تجلیل به عمل آورد.


منبع : دفاع پرس