تاریخ : 1401,یکشنبه 04 دي15:51
کد خبر : 96574 - سرویس خبری : اخبار

امنیت و آرامش کشور مرهون خون شهدا است



محمدی زاده استاندار بوشهر

استاندار بوشهر گفت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است چرا که شهدا برای حفاظت از انقلاب و میهن اسلامی در این راه قدم برداشتند و با مجاهدت و مردانگی در برابر دشمنان ایستادند.

 احمد محمدی زاده صبح امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام که در استانداری بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است چرا که شهدا برای حفاظت از انقلاب و میهن اسلامی در این راه قدم برداشتند و با مجاهدت و مردانگی در برابر دشمنان ایستادند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه امنیت و آرامش کشور مرهون خون شهدا است، افزود: این آرامش و امنیت کشور مرهون شهدای والامقامی است که شجاعانه جان خود را در راه ایران اسلامی تقدیم کردند.

وی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در تمامی برنامه‌ها و اماکن استان تأکید کرد و بیان کرد: در هر شرایطی باید یاد و خاطره دلاورمردان و ایثارگران دوران دفاع مقدس را زنده نگه داریم تا نسل جوان و نوجوان با افتخارات دوران حماسه و ایثار آشنا شوند.

پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس با استقبال پرشور کارکنان استانداری و با حضور استاندار بوشهر در محل استانداری تشییع شد.


منبع : خبرگزاری حوزه