تاریخ : 1401,چهارشنبه 07 دي21:32
کد خبر : 96688 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

باید رفت در دل دشمن!



محسن- رهبر معظم انقلاب فرمودند: هزینه سازش با دشمن از مقاومت بیشتر است بنابراین مردم شیوه مقاومت در مقابل دشمن داخی و خارجی را در پیش گرفتند چون بهیچوجه ملت ایران اهل سازش با دشمن نبودند اما امروز با گسترش هجوم همه جانبه دشمنان هزینه مقاومت بسیار بالا رفته به نحوی که ملت قادر به تامین هزینه مقاومت نیستند لذا به نظر می رسد سیاست اقدامات متقابل در برابر هجوم همه جانبه دشمن کار ساز است تا به دشمن حمله شود. وعده های آقای رییسی نیز بر همین اساس مبتنی بر اقدام انقلابی بود.

 به یاد داریم پس از شهادت سردار سلیمانی برای اولین مرتبه بعد از جنگ جهانی، سپاه پاسداران با شهامت و رشادت بی نظیر به قدرت بی همتای آمریکا حمله کرد و همین حمله باعث عقب نشینی قدرتمندترین ارتش جهان شد.

اکنون که مردم زیر بار مشکلات معیشتی کارد به استخوان رسیده لازم است از لاک دفاعی و مقاومت خارج شویم و ضربات مهلکی به دشمن وارد کنیم.

در تحلیل مقابله به مثل معمولا هزینه ها سنجیده می شوند تا هزینه ها از میزان تاب آوری ملت بیشتر نشود؛ لیکن امروز هزینه های مقاومت بسیار بیشتر از تاب آوری ملت شده است و نیاز است در اسرع وقت برنامه ریزی برای نابودی اخلالگران نظام اقتصادی در هر لباس و هر منصبی به عمل آید.

شرایط اقتصادی آنقدر خراب شده که مردم حاضرند هر مشکلی را متحمل شوند اما از ادامه روند تورم و فعالیت مافیا و دلالان و قاچاقچیان جلوگیری شود. مسئولان اقتصادی می گویند قیمت ارز و سکه کاذب و فقط روی کاغذ است اما در واقعیت اینگونه نیست و قیمت کاذب تاثیر عملی و روانی ایجاد کرده است.

 آیا مسدود کردن حساب تعدادی از اخلالگران اقتصادی اعم از قاچاقچی و دلال و مافیا برای مدتی محدود از عهده نظام اسلامی خارج است؟ آنچه در ظاهر قضیه وانمود می شود چرا افرادی که از بابت ایجاد اختلال در نظام اقتصادی به سودهای هنگفت رسیدند که قادرند در مقابل قدرت نظام اسلامی و ملت ایران که ارتش جهان را به زانو درآورد بایستند و آزادانه هر کاری بکنند؟

اگر تصمیم گیران نظام از ایجاد هرج و مرج در کشور هراس دارند که مبادا مشکلات به حدی برسند که آب از سر مردم بگذرد بدانند که مدت هاست آب از سر مردم گذشته به نحوی که اکثریت مردم حتی قشر متوسط و مرفه برای تامین معیشت با مشکلات لاینحل مواجه هستند یعنی وقتی که آب از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب لذا همانگونه که مقام معظم رهبری با تاکید بر جدیت مسئولان خواستار اقدام جدی برای رفع مشکلات معیشتی مردم شدند، میبایست اقدامات جدی و عاجل به عمل آید.