تاریخ : 1401,شنبه 01 بهمن20:00
کد خبر : 96924 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

۴ صبح به وقت دلتنگی!



فاش نیوز - دیشب حدود ساعت 3:40 دقیقه صبح راز و نیاز رهبر و حاج قاسم سلیمانی را مشاهده کردم. آقا دلش برای قاسم تنگ شده بود. وقتی از خواب پریدم ناخودآگاه شروع کردم دلنوشته‌ای در آن وضعیت درباره حاج قاسم سلیمانی بنویسم و رونوشت آن را به دفتر رهبری ارسال کنم.

الان ساعت 4 صبح است که برایت می‌نویسم. امروز روز دوشنبه مورخ 1401/10/12 می‌باشد.
یادگار دوران دفاع مقدس و عزیز دلم، فرمانده سپاه امام زمان عج، هم شما و هم من می‌دانیم که پس‌ از رحلت رهبر کبیر جمهوری اسلامی ایران چه حوادثی در دوران رهبری حضرت آقا اتفاق افتاده. چه فتنه‌ها، جنگ‌های نرم و مخملی و ترکیبی از طرف کشورهای استکباری و سران ازخدابی‌خبرشان طراحی و اجرا شده است.
قاسم عزیز، با رفتن شما اوضاع تغییر کرد و نه‌تنها ایران، بلکه تمام ملل دنیا پس‌ از رفتن شما گرفتار فتنه ها شده اند. حضرت امیر(ع) نیز تا زمانی‌که مردانی مثل سلمان، ابوذر، مقداد، مالک و... کنارشان بود، کسی جرأت جسارت به علی و اولاد او را نداشت. پس‌ از شهادت یاران امیر(ع) جسارت ها به خاندان اهل‌بیت شروع شد. پس‌ از شهادت شما و یارانتان، رهبر عزیزمان آماج حملات چپ و راست قرار گرفت. فقط با توسل به جد بزرگوارش داغ روزهای پر التهاب را پشت سر گذاشته و کشور را از بحران‌ ها عبور داده است.
قاسم عزیز، پس‌از شما آقا غریب و تنها مانده. حالا متوجه می‌شویم که چرا و چه قدر به شما دل‌بسته بوده است.
 اخیراً دشمنان با فتنه ترکیبی هم قسم شده‌اند ضربه به کشور و رهبری بزنند. هر چه حرکت‌کردند، بجز ضربه به خود چیزی عایدشان نشد. خیلی حرف‌ها دارم ولی زمان کم است ولی اولین باری که در نماز جمعه هم کلام شدیم روح مسیحایی شما مرا دیوانه و مجنون ساخت. امیدوارم که شایسته آن باشم به‌ عنوان یار قاسم با افکار نیکو و کار خدا پسندانه راهت را ادامه دهم.
شما در روی زمین مرواریدی بودی که زمین شما راه نمی‌توانست در دل خود جای دهد. باید به اولیاء الهی می‌پیوستید؛ راهی جز این نبود قاسم عزیزم، موقع مصرف دارو و نماز  است.
از بالا هواست به همه‌چیز هست رهبر را فراموش نکن. ما جانبازان چشم و امیدمان تویی هواست به ما هم باشد. امیدوارم ملت عزیز ایران در سلامت کامل و در امنیت قرار گیرند. به امید سربلندی ملت و رهبر.
 
|| علی گل محمدی(جانباز شیمیایی)